۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۳۲۱۶۰۴

پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمان به مناسبت روز شهدا

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا پیام مشترکی صادر کردند.
برگزاري 500 يادواره شهدا در 500 مسجد استان مرکزي

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی در این پیام آورده اند: شهید، واژه واژه شجاعت می سراید و دیوان اشعار زمان را در فصل آزادگی و استقلال به اتمام می رساند و از همین روست که خداوند متعال برای شهید جایگاهی بس والا را تعیین کرده و فرموده است که شهدا عند ربهم یرزقون هستند.

 

این پیام می افزاید: 22 اسفند که در آستانه بهار طبیعت به نام روز شهدا نام گرفته، بهترین فرصتی است که به یاد آوریم بهار امروز عزت، استقلال و آزادی این ملت با نسیم خوش شهادت در این کشور مستقر شده و توانسته که ریشه های بی عدالتی و ظلم پذیری را از جای در آورد.

 

امام جمعه و استاندار کرمان افزودند: مکتب سرخ شهادت که برگرفته از آموزه های عاشورایی است بی شک تا همیشه در جان زمان جریان خواهد داشت تا ملت های مسلمان در پرتو این فرهنگ والا، هرگز تحت سیطره ظلم ظالمان قرار نگیرند و همواره نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کنند.

 

این پیام می افزاید: شهدا به عنوان قهرمانان اصلی این مرز و بوم، همان نام آورانی هستند که گاه در اوج بی نامی در آسمان ها مشهورتر از زمین اند.

 

آیت الله سید یحیی جعفری و رزم حسینی اظهار کردند: در این مجال ضمن گرامیداشت روز شهدا بار دیگر به یاد می آوریم که پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا حق سنگینی بر گردن تک تک ما دارند و باید بدانیم که ادای این حق امری ضروری و غیرقابل اغماض است./9709/102/ب3

ارسال نظرات