۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۳۲۰۵۲۶
رییس انجمن خیرین استان قم:

شهرک سلامت 700 هکتاری در قم ساخته می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام امامی حضور مراجع و علما را سبب خیر و برکت اهل قم دانست و گفت: در بیستمین سال تأسیس انجمن‌های خیریه استان قم به دنبال ساخت بیمارستان هزار تختخوابی به همراه هتل و دانشگاه در پردیسان و همچنین شهرک سلامت 700 هکتاری در شهر قم هستیم.
خيرين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از اعضای انجمن خیرین استان قم و مؤسسه خیریه الزهرا پیش از ظهر امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی، استاد برجسته حوزه علمیه با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

در این دیدار حجت الاسلام امامی، رییس انجمن خیرین استان قم با ارئه گزارشی از فعالیت این انجمن در یک سال گذشته، اظهار داشت: حضور در محضر علما سبب خیر و برکت در رسیدن به اهداف و ارتقاء کیفیت کار ما خواهد بود.

 

وی با بیان این که این مجمع در طول سال گذشته در قالب یازده کار گروه تحولی را در برخی موضوعات ایجاد کرده است، گفت: در بحث درمان خیرین استان کار فوق العاده بزرگی را انجام دادند و ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌های استان را چند برابر کرده‌اند و همچنین تأسیس بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها که آخرین آنها بیمارستان هزار تخت خوابی در پردیسان بود که کلنگش بر زمین خورد و به همراه هتل و دانشگاهی که در اختیار این بیمارستان خواهد بود ساخته خواهد شد.


رییس مؤسسه خیریه الزهرا افزود: همچنین تأسیس شهرک سلامت 700 هکتاری از جمله برنامه‌های این انجمن در شهر مقدس قم است که باز هم در شأن این شهر نخواهد بود و باید بیشتر از این در این شهر سرمایه گذاری شود.

 

وی با اشاره به ایام فاطمیه اظهار داشت: اساس حرکت خیرین را این فرمایش حضرت زهرا(س) تشکیل می‌دهد که اگر خلوص در عبادت از طرف خیرین باشد افضل مصلحت در دنیا  آخرت را خداوند به آنها عنایت خواهد کرد.

 

حجت الاسلام امامی بالاترین مصلحت را اقتدار امت اسلامی در دنیای معاصر دانست و خاطرنشان کرد: ایستادگی در برابر نظام‌های فاسد و مرتجعین عرب خروجی خوبی برای ما خواهد داشت و امیدواریم با هم افزایی و هم فکری در امور خیر بتوانیم تحولی در مسیر خیر باشیم زیرا تعاون در خیر به گفته خداوند بهترین نتیجه را خواهد داشت.

 

وی با اشاره به این که سال آینده بیستمین سال تأسیس انجمن‌های خیریه در استان قم است، یادآور شد: آنچه در این مجموعه رخ داده است زیر سایه مراجع تقلید است که بیشترین آورده را در این مجموعه دارند زیرا به پاسخگویی به نیازها و مراجعات مردم در سطح جهان اسلام مشغول بوده و سایه‌ای بلند بر سر خیرین هستند./843/پ202/ی

ارسال نظرات