۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۳۱۸۸۱۰
آیت الله طبرسی پس از شرکت در انتخابات؛

حضور حداکثری مردم در انتخابات نماد وفاداری و اعتماد به انقلاب است/ ملت ایران ثابت می کنند نیازی به دخالت دیگران ندارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت ایران امروز با حضور گسترده و بی نظیر در انتخابات بار دیگر وفاداری به انقلاب و ارزش ها را اثبات خواهند کرد، افزود: انتخابات دارای اهمیت بسیار بالایی است و سبب مشروعیت نظام می‌شود.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رای در مسجد دارالسلام شکوهی ساری، رای خود را به صندوق انداخت.

 

وی پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران با بیان این که ملت ایران امروز بار دیگر حماسه عظیم دیگری را خلق خواهند کرد، گفت: این مردم امروز به دنیا ثابت خواهند کرد که تنها یک هدف واحد دارند وآن هم پشتیبانی از انقلاب و ولایت است.

 

وی با بیان این که مردم کشورمان در 37 سال اخیر در همه صحنه ها و عرصه حماسه ساز بودند، افزود: امروز نیز این ملت با حضور میلیونی خود آن چنان حماسه ای خواهند آفرید که در صفحات تاریخ این انقلاب به ثبت خواهد رسید.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ملت بزرگ ایران امروز بار دیگر نه بزرگی به دخالت های دشمنان در امور داخلی کشورمان خواهند داد، تصریح کرد: این مردم با بصیرت و هوشیار ثابت خواهند کرد که به هیچ عنوان به یاوه گویی های آنها توجهی ندارند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که ملت ایران هوشیار، با بصیرت و دشمن شناس هستند، بیان داشت: این ملت در مواقع حساس این انقلاب در صحنه حاضر بودند و پشتیبانی و حمایت خود را از انقلاب، نظام و رهبری اعلام کردند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت ایران امروز با حضور گسترده و بی نظیر در انتخابات بار دیگر وفاداری به انقلاب و ارزش ها را اثبات خواهند کرد، افزود: انتخابات دارای اهمیت بسیار بالایی است و سبب مشروعیت نظام می‌شود.

 

نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از مازندران با بیان این که مردم باید نامزد اصلح رای دهند، گفت: مردم مازندران بار دیگر با حضو پرشور در صندوق‌های رای، مشارکت سیاسی را در انتخابات فراهم خواهند کرد.

 

وی با اعلام اینکه دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن حضور مردم در انتخابات است، افزود: بار دیگر ملت ایران پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان خواهند داد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به رجزخوانی اخیر رسانه های بیگانه در مورد انتخابات کشورمان اشاره کرد و با بیان این که مسائل داخلی کشور هیچ ارتباطی به بیگانگان ندارد، گفت: ملت ایران مردمی هوشیار و با بصیرت هستند و به خوبی تشخیص می دهند در شرایط فعلی چگونه اقدام کنند.

 

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که ملت ایران بر اساس تکلیف و وظیفه شرعی و ملی که دارند در انتخابات شرکت خواهند کرد، گفت: این ملت با بصیرت، هوشیار و ولایت مدار نیازی به نظر دیگران ندارند./950/201/ب

ارسال نظرات