۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۳۱۸۴۹۸
رییس تبلیغات اسلامی تربت حیدریه:

مجلس ولایی نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: اگر مجلس قوی، ولایی و در خط رهبری باشد، یقیناً همه نقشه های استکبار نقش بر آب شده و چاره ای جز کوتاه آمدن از اهداف خود وجود ندارد.
هيأت نظارت بر انتخابات

حجت الاسلام محمد علی فاطمیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به سخن امام راحل(ره) در زمینه انتخابات، اظهار کرد: امام راحل(ره) در بیانی فرمودند که مجلس در راس همه امور است و اگر همه مردم هم دل در انتخابات شرکت کنند و مجلس قوی تشکیل شود، نقشه های اخیر دشمنان  نقش بر آب شده و با مجلس قوی، متحد و حامی ولایت فقیه، دشمن مجبور است تحریم های ظالمانه را رفع کند.

 


وی ادامه داد: امروز دشمنان منتظر هستند تا ببینند مجلس چگونه رقم می خورد و اگر در برابر استکبار نتوانند بایستند و وادادگی داشته باشند، یقینا تحریم ها برداشته نشده و شدت نیز می یابند اما اگر مجلس قوی، ولایی و در خط رهبری باشد، یقینا همه نقشه های استکبار نقش بر آب شده و چاره ای جز کوتاه آمدن از اهداف خود وجود ندارد.

 


رییس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه با بیان این که مجلس قوی با حضور حداکثری مردم می تواند ادامه دهنده راه شهدا باشد، تصریح کرد: ما مشکلات زیادی در نظام داریم اما مردم باید بدانند به جای کنار کشیدن در برابر مشکلات باید ایستاد و مقاومت کرد، همچنین دشمنان در گذشته  تلاش کرده اند تا در بخش های مختلف نظام رسوخ کنند و فعالیت دشمنان تمام شدنی نیست.

 


حجت الاسلام فاطمیان با بیان این که دشمن تلاش دارد موریانه وار، باورها و اهداف انقلاب را از بین ببرد، خاطر نشان کرد: باید ارزش خون شهدای انقلاب را ارج نهاد و اگر غرب وارد شود، موریانه وار ملت انقلابی را تخریب کرده و با ورود به مجلس و نهاد های تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام از درون از بین می رود. 

 


وی با بیان این که باید خط فکر  رسانه های بیگانه را شناسایی کرد، ابراز داشت: این بار غرب به دنبال اشخاص رفتند و در آینده خواهیم دید مردم با اتحاد برخی اشخاص را از صحنه انقلابی حذف خواهند کرد، از قدیم نیز نقش نخبگان و خواص مشخص بوده که اگر اینان حضور جدی، فعال و روشنگرانه داشته باشند، مردم همراه با خواص خواهند بود.

 


رییس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه با بیان این که اگر در برخی نقاط خواص به انحراف رفتند، طیف های عظیمی نیز از دست رفته است، ابراز کرد: بی شک دو نهاد حوزه و دانشگاه، نقش بسیار پر رنگی در روشنگری اذهان مردم دارند و این دو پایگاه با بیانات مقام معظم رهبری نسبت به روشنگری در سطح اجتماع فعالیت کرده اند.

 


حجت الاسلام فاطمیان افزود: از ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران خواهانم تا همانطور که در انقلاب حرف امام و نخبگان را پذیرفتند و انقلاب با سختی ها به پیروزی رسید، امروز نیز با تبعیت از خط فکر امام راحل(ره) و راه ایشان با موفقیت پرچم را به دست صاحب اصلی این نظام یعنی امام زمان(عج) بدهیم و باید بدانیم هر رای این ملت در روز هفت اسفند ماه ارزش و منزلت دارد.

 


وی یادآور شد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) حتی کسانی که مخالف با نظام اسلامی هستند، پای صندوق های رای حاضر شوند و هر رای ما به کاندیدای اصلح بیعتی با امام زمان است و امیدوارم روز هفت اسفند ماه با حضور پر شور حماسه دیگری خلق شود./864/302/ب1

ارسال نظرات