۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۳۱۸۱۳۳
از سوی مجمع فعالان تولید محتوای تبلیغی؛

فراخوان ایده برای حل مشکل محتوای تبلیغی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ فراخوان ایده برای حل مشکل محتوای تبلیغی اعلام شد و به سه نفر از کسانی که در این فراخوان رتبه بالاتری را کسب کنند از سوی مجمع فعالان تولید محتوای تبلیغی جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
تبليغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معمولا مبلغان دینی در زمینه مطالبی که باید در سخنرانی بگویند دو مشکل اساسی دارند؛ انتخاب موضوع و تأمین محتوا از این رو فراخوان ایده برای حل مشکل محتوای تبلیغی از سوی مجمع فعالان تولید محتوای تبلیغی اعلام شده است.

 

بر اساس این گزارش، از اموری که در طراحی ایده می تواند در نظر گرفته شود می توان به روش اولویت بندی در موضوعات، افزایش مشارکت مبلغان در تولید، روش یافتن موضوعات کاربردی، روش اعتبار سنجی اتقان مطالب از نظر علمی و فنی، فراگیر بودن راه حل برای مبلغان سراسر کشور و نظام دسته بندی مطلوب اشاره کرد.

 

همچنین امور دیگری همچون استفاده از تجارب دیگران، انگیزه بخشی برای مشارکت مبلغان با راه‌هایی همچون درآمد‌زایی، روش نمایه زنی محتواها و عناوین، روش سنجش اقبال عمومی به محتوا و توجه به رشد و تغییر مداوم تکنولوژی در طراحی مدل و خلاقانه بودن راه حل نیز می توان در مؤثر بودن طراحی این ایده باید مد نظر باشد.

 

گفتنی است، مهلت ارسال آثار تا 15 اسفندماه است و به سه اثر برتر نیز جوایز نفیسی اهدا می شود؛ از این رو علاقه‌مندان می توانند آثار خود به این مجمع را به آدرس پستی قم، خیابان صفائیه، کوچه 4، پلاک 18 ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 37742534-025 تماس بگیرند./1330/303/ب2

ارسال نظرات