۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۳۱۸۱۱۹
متولی حوزه علمیه لویزان:

رأی ما به کسانی است که دشمن از آنها کینه به دل دارد/ صلاحیتم تأیید نشد اما شورای نگهبان را دعا می‌کنم

خبرگزاری رسا ـ متولی حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) لویزان با بیان این‌که در شناخت نامزدها نیز باید مراقب باشیم تصریح کرد: گول افراد به ظاهر ولایی را نخوریم. باید سوابق افراد را نگاه کنیم.
آيت الله تقوايي

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا تقوایی، متولی حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) لویزان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این‌که خطوطی که رهبر معظم انقلاب فرمودند کاملا روشن است، گفت: آقا فرمودند از شورای نگهبان دفاع کنید. شورای نگهبان در این دوره، بنده را تایید صلاحیت نکردند، در صورتی که امتحان دوره قبل انتخابات خبرگان را قبول شده بودم و در این دوره، یک روز قبل از امتحان، خود آقای جنتی به من خبر داده بودند که شما قبولید و نیاز به آزمون مجدد ندارید؛ حتی ایشان با آقای مومن هم مشورت کرده بودند، لذا من هم نرفتم و وقتی که نرفتم، به بنده خبر دادند که رد شدید. اعتراض هم انجام شد اما جوابی ندادند. با این حال، شورای نگهبان را قبول دارم و دعای شان می کنم و در مجامع عمومی نیز تاییدشان می کنم چون یک یا دو اشتباه سبب نمی شود که کل یک مجموعه ای که مورد تایید رهبر و نظام است را تخریب کنیم.

 

باید تخریب کنندگان شورای نگهبان را بشناسیم

حجت الاسلام والمسلمین تقوایی با تاکید بر لزوم شناخت کسانی که شورای نگهبان را تخریب می کنند اظهار داشت: امروز چه کسانی شورای نگهبان را تخریب میکنند؟ دقیقا همان هایی که رادیو انگلیس و شبکه های بیگانه از آنان حمایت می کند شورای نگهبان را نیز تضعیف می‌کنند.

این استاد سطوح عالی حوزه علمیه تهران با تاکید بر این‌که ما باید بدانیم به چه کسی رای می دهیم و درست بر عکس خواسته و میل دشمن عمل کنیم، تصریح کرد: ما به آقای جنتی صد در صد رای می دهیم. به آقای یزدی، به آقای مومن، به آقای مدرسی و سایر بزرگان جامعه مدرسین و شورای نگهبان رای می دهیم تا در دهان دشمن کوفته باشیم.

 

آیت الله مصباح مجتهد مسلم در حد مرجعیت هستند

حجت الاسلام والمسلمین تقوایی افزود: در راس این بزرگواران نیز به آیت الله مصباح که واقعا انسان فرهیخته ای هستند و یک چهره مجتهد مسلم در حد مرجعیت می باشند رای می دهیم. نورانیت و روحانیت واقعی در ایشان وجود دارد و دست شان نیز مانند بعضی از افراد آلوده به حرام، آلوده نیست.

وی با تاکید بر این‌که آیت الله مصباح نه رانت خوار است و نه اختلاسی کرده، گفت: آیت الله مصباح پاک و پاکیزه و طاهر هستند و ما صد در صد به وی رای می دهیم و در واقع عشق ما این است که به وی رای دهیم. رهبری نیز فرمودند که ایشان، ایدئولوگ نظام هستند.

 

به ظاهرسازی های نامزدها توجه نکنیم

تولیت حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) لویزان تصریح کرد: ما نه طرفدار چپ هستیم و نه طرفدار راست. مردم ما نیز به همین شکل می باشند؛ فقط پیرو ولایت هستیم. شهدا نیز در وصیت نامه هایشان فرمودند "یک کلمه اطاعت از ولایت فقیه". ما هم باید پشتیبان ولایت فقیه و پیروان ولی فقیه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوایی در پایان با بیان این‌که در شناخت نامزدها نیز باید مراقب باشیم تصریح کرد: گول افراد به ظاهر ولایی را نخوریم. باید سوابق افراد را نگاه کنیم و ببینیم که کدام شان دزدی و اشرافی گری نکردند./959/ت302/ج


ارسال نظرات