۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۳
کد خبر: ۳۱۷۱۰۶
آیت الله عالمی:

حضور پر شور در انتخابات اقتدار نظام را به جهانیان ثابت می کند/ همه قانون را فصل الخطاب بدانند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان رهبری گفت: هرچه مردم بیشتر در صحنه حضور داشته باشند دسیسه های دشمن خنثی شده و اقتدارجمهوری اسلامی ایران برای جهانیان ثابت می شود، قطعا وجود برخی مشکلات دلیلی برای کنار کشیدن از صحنه های نظام به ویژه انتخابات نمی شود.
آيت الله عالمي

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آثار حضور پر شور و حداکثری مردم در انتخابات بر سرنوشت کشور گفت: همیشه دوران 37 ساله انقلاب اسلامی هرچه مردم در پای صندوق های رأی بیشت حضور پیدا کردند بر قدرت نظام جمهوری اسلامی افزوده شده است.


وی افزود: هرچه صف ها طولانی تر و برگ ها آرا در صندوق های رأی بیشتر بوده سبب یأس دشمن شده است، از این رو هرچه کیفیت انتخابات ها برتر و بهتر باشد یعنی اکثریت مردم حضور داشته باشند اثرگذاری قوی تری بر ادامه روند جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت.


نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با بیان این که هرچه درصد مشارکت بیشتر باشد جمهوری اسلامی بیشتر می تواند در برابر دشمنان ایستادگی کند، اظهار داشت: دشمن بسیار تبلیغات کرده و می کند که در طی 37 ساله گذشته جمهوری اسلامی نتوانسته کاری انجام دهد و سعی در دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب دارند.


وی ادامه داد: هرچه مردم بیشتر در صحنه حضور داشته باشند دسیسه های دشمن خنثی شده و اقتدارجمهوری اسلامی ایران برای جهانیان ثابت می شود، قطعا وجود برخی مشکلات دلیلی برای کنار کشیدن از صحنه های نظام به ویژه انتخابات نمی شود.


آیت الله عالمی با بیان این که اهتمام افراد بر منافع مردم و انقلاب نسبت به منافع دیگر سبب قوت نظام می شود، ابراز داشت: اگر ضعفی وجود دارد ضعف افراد محسوب می شود نه این که ضعف نظام باشد؛ اگر مردم کمتر پای صندوق های رأی حضور پیدا کنند در واقع در جعت ضعف عمل کرده اند نه قوت، از این رو مردم باید به صورت حداکثری به پای صندوق ها بیایند تا ضعف ها جبران شده و نقاط قوت تقویت شود.


وی بر لزوم پایبندی همگان به ویژه کاندیداها به قانون تأکید و عنوان کرد: قانون در همه جا باید فصل الخطاب باشد، اگر عده ای نسبت به قانون بی توجهی کرده و به آن عمل نکنند هرج و مرج می شود، در جمهوری اسلامی قانون باید بیشترین احترام راداشته باشد و رعایت قانون وظیفه همگانی است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات