۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۳۱۶۲۰۲
استاد حوزه علمیه:

استکبار جهانی در برابر انقلاب اسلامی به زانو درآمده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با بیان این‌که امروز استکبار جهانی در برابر قدرت و عظت انقلاب اسلامی به زانو درآمده است، گفت: ایمان و اقتدار امام راحل در احیای معارف الهی و ترویج مبانی دینی اصول انقلاب اسلامی را برای همیشه استوار و محکم کرده است.
  22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی فاتحی، استاد حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که در شهر منظریه شهرستان شهرضا برگزار شد اظهار کرد:  یوم الله 22 بهمن به معنای یادآوری رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری است.

 

وی اضافه کرد: ملت ایران با ایثار خون خود ثابت کرد که خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است؛ یادآوری 22 بهمن، به معنای، یادآوری تجلی حکومت الله در روی زمین، روزی که برنده ترین سلاح معنوی، یعنی، ایمان، پیروزی آفرید.

 

استاد حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا تصریح کرد: در روز 22 بهمن، کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و در نتیجه اعتصام به حبل الله رژیم ستم شاهی دوهزار و پانصد ساله طاغوتیان را به زباله دان تاریخ سپرد.

 

حجت الاسلام فاتحی گفت: ملت ایران در روز 22 بهمن ثابت کرد صدای الله اکبر از رگبار مسلسل  قوی تر و نیرومندتر است، این مسأله قدرت حزب الله را در برابر حزب شیطان به اثبات رساند.

 

استاد حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا تأکید کرد: مبارزات انقلابی مردم به رهبری امام راحل(ره) به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه داشت هر جند دستمان از سلاح تهی باشد.

 

حجت الاسلام فاتحی تأکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرد، وابستگی به شرق و غرب هرچند به سلاح های مدرن مجهز باشند، در برابر نیروی هماهنگ مردمی که با سلاح ایمان مبارزه می کنند، بی اثر است.

 

وی عنوان کرد: تا زمانی که ملت ایران همچون 22 بهمن 57، از خودخواهی ها و خودمحوری ها فاصله گرفته، و با توجه به تعالیم انسان ساز اسلامی، متحد و یکپارچه در برابر ستمگران ایستادگی کنند، پیروزی قطعی نصیب آن ها خواهد شد.

 

استاد حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا تأکید کرد: امروز حمایت از ولایت فقیه و تبعیت از رهبر انقلاب، وظیفه هر مردم و زن است، دشمن به دنبال تخریب جایگاه ولایت است و در این برهه حساس، نیروهای حزب اللهی و افرادی که نگران حفظ منافع دین هستند، باید وارد صحنه شوند و از این نهاد الهی دفاع کنند.

 

حجت الاسلام فاتحی گفت: در قرآن کریم، حزب شیطان، در برابر حزب الله صف آرایی می کند، فرعون مظهر استکبار و تجمل و طاغوت فاسد است، خداوند این قدرت شیطانی را به عنوان الگویی برای همگان معرفی می کند تا در طول تاریخ صف یاران شیطان و یاران الله را بشناسند.

 

وی اضافه کرد: امام راحل(ره) و اقدام الهی ایشان در قیام بر علیه فساد و ظلم، قیام حضرت موسی در برابر حکومت فرعون را تداعی می کند، امام راحل(ره) راهی به سوی سعادت و خوشبختی را برای ما قرار دادند و ما نیز وظیفه داریم از این میراث گرانقدر صیانت کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مدنة العلم شهرضا در پایان، گفت: امروز استکبار جهانی در برابر قدرت و عظت انقلاب اسلامی به زانو درآمده است، ایمان و اقتدار امام راحل (ره) در احیای معارف الهی و ترویج مبانی دینی اصول انقلاب اسلامی را برای همیشه استوار و محکم کرده است./868/202/ب1

ارسال نظرات