۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۳۱۵۰۵۶
امام جمعه شهر داران:

اگر هدف انسان غیر از خدا باشد، به سلامت به مقصود نخواهد رسید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر داران ضمن تأکید بر اهمیت گام برداشتن در مسیر رضای الهی گفت: طلبگی باید انسان را به سمت خدا سوق دهد، باید خیلی دقت داشته باشیم در دوران طلبگی که اهداف الهی داشته باشیم.
حجت الاسلام اسماعيل سياوشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی امام جمعه شهر داران، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران الزهراء شهرستان فریدن در زمینه با اشاره به اهمیت اخلاص در انجام اعمال گفت: اگر هدف انسان غیراز خدا باشد به سلامت به مقصود نخواهد رسید، ریشه تمامی تشکیلات، درس‌ها و برنامه‌ها به خدا بر می‌گردد، محال است فردی انگیزه غیرالهی داشته باشد و به هدفش برسد.

 

وی در ادامه افزود: طلبگی باید انسان را به سمت خدا سوق دهد، خیلی دقت داشته باشیم در دوران طلبگی که اهداف الهی داشته باشیم، شرک در عمل انسان مانند مورچه ای است که بر روی سنگ سیاه در شب حرکت می کند، نباید درس بخوانیم بلکه بتوانیم درآمدی کسب کنیم، مگر خداوند رزق و روزی نمی دهد که همه فکر و ذکر ما کسب مال و روزی است؟ اگر نگاه ما به این صورت باشد دچار شرک شده‌ایم .

 

امام جمعه شهر داران خاطرنشان کرد: کار حوزه مانند سایه است، اگر بخواهیم به سایه برسیم هر چه برویم به سایه نمی‌رسیم اما اگر سایه را رها کردیم سایه به دنبال ما می آید شما اگر درس بخوانید و بگوئید آمده‌ام دین خدا را یاد بگیرم آن وقت رزق و روزی، زندگی، آرامش و آسایش می آید.

 

حجت الاسلام سیاوشی با اشاره به برکاتی که انقلاب اسلامی برای کشور داشت تصریح کرد: ما باید قدردان نعمت انقلاب و ولایت باشیم، باید انقلاب و نعمت ولایت فقیه را برای دیگران برشمریم، همچنین باید تلاش کنیم حداکثر مردم در انتخابات شرکت نمایند و انتخاب اصلح داشته باشیم، حضور در انتخابات و انتخاب اصلح یک امتحان مهم و بزرگ الهی است./1304/203/ب3

ارسال نظرات