۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۱۴۸۲۰

چند خبر کوتاه از رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ شبهات و پرسش‌های تاریخ در برنامه «پرسمان تاریخی» و بررسی جایگاه هنر متعالی در فقه اسلامی در برنامه «فقه پویا» از جمله برنامه­های رادیو معارف است.
راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا، شبهات و پرسش‌های تاریخ در برنامه «پرسمان تاریخی» و بررسی جایگاه هنر متعالی در فقه اسلامی در برنامه «فقه پویا» از جمله برنامه­های رادیو معارف است.

 

 

رادیو معارف به شبهات پیرامون تاریخ اسلام پاسخ می دهد

 برنامه «پرسمان تاریخی» رادیو معارف به شبهات و پرسش‌های مخاطبان پیرامون تاریخ اسلام و زندگانی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم پاسخ می دهد.

 

حجت الاسلام  محمدرضا جباری، کارشناس تاریخ اسلام و سیره معصومان علیهم السلام در برنامه «پرسمان تاریخی» پنجشنبه 15 بهمن ماه به پرسش های مخاطبان در خصوص اینکه انس بن مالک و احمد حنبل شاگرد کدام امام بودند و چرا رهبر مذاهب اهل سنت قرار گرفتند همچنین میزان اعتبار تاریخ نگاری جرجی زیدان در مورد فاجعه کربلا چگونه است، پاسخ می دهد.ارائه توضیحاتی پیرامون خطبه سوم نهج البلاغه با عنوان « شقشقیه » از دیگر مباحثی است که در این برنامه مطرح می شود.

 

«پرسمان تاریخی» به همت گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف(ع) به تهیه کننده محمد حسین پور و گویندگی مرتضی بهرامی خشنودی پنجشنبه‌ها   از صدای فضیلت پخش می شود.

   

بررسی جایگاه هنر متعالی در فقه اسلامی

 

رادیو معارف در برنامه «فقه پویا» به تبیین دیدگاه های مقام معظم رهبری مدظله العالی پیرامون فقه و هنرمی پردازد.

 

 حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیدوست کارشناس فقه و محمود حکمت نیا کارشناس مباحث حقوقی به طرح و بررسی جایگاه هنر متعالی در فقه اسلامی و تبیین دیدگاه های رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی » در این خصوص می پردازند.

 

«فقه پویا» با تلاش گروه فقه و اندیشه رادیو معارف به تهیه‌کنندگی محمّدجواد طوسی و اجرای سیدمرتضی موسوی‌نژاد پنجشنبه 15بهمن از صدای فضیلت پخش می شود .

 

علاقه‌مندان برای دریافت فایل صوتی برنامه می‌توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی« فقه پویا» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./998/604/ب2

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات