۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۳۱۴۲۷۴
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

صیانت از اصول و ارزش‌های انقلاب وظیفه‌ای همگانی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان انقلاب را متعلق به مردم دانست و گفت: این انقلاب به دست روحانیت و حمایت و پشتیانی ملت ایران شکل گرفت و امروز نیز صیانت از اصول و دستاوردهای انقلاب وظیفه ای همگانی است.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: روحانیت در شکل گیری انقلاب نقش بسزایی داشت.


وی با اشاره به نقش بی نظیر و بی بدیل روحانیت در شکل گیری انقلاب افزود: امروز نیز در تداوم و عدم انحراف از اصول و برنامه های انقلاب، روحانیت مسؤولیت خطیری بر دوش دارد.


حجت الاسلام مبلغی با بیان این که انقلاب اسلامی ما از یک ایدئولوژی قوی اعتقادی برخوردار است، عنوان داشت: باورها و اعتقادات قوی مردم از ناحیه روحانیت منتقل شده است.


وی تصریح کرد: این اعتقادات و باورهای دینی موجب شده است که مردم زمانی که برسر دوراهی قرار می گیرند دین را انتخاب کنند و علیه باطل قیام کنند.


حجت الاسلام مبلغی با بیان این که انقلاب اسلامی برای ما دستاوردهای فراوانی به همراه داشت، ادامه داد: پاسداری از دستاوردهای انقلاب، اصول و ارزش های انقلاب وظیفه ای همگانی است.


مدیرحوزه های علمیه لرستان با اشاره به برخی تعابیر از روحانیت به عنوان مادر انقلاب یاد کرد و عنوان داشت: انقلاب ما به فرمان امام راحل و پشتیبانی روحانیت و مردم شکل گرفت.


وی با بیان این که انقلاب ما متعلق به مردم است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما با قیام مردم و حمایت های آنان از روحانیت شکل گرفت و صاحبان اصلی این نظام مردم هستند.


حجت الاسلام مبلغی تصریح کرد: روحانیت در هدایت، رهبری و راهنمایی مردم برای حرکت به سمت و سوی صحیح در دوران شکل گیری انقلاب و امروز جامعه نقش بسیار پر رنگ و مهمی  داشته و دارد.


وی در ادامه با اشاره به حضور مردم در صحنه های انقلاب، این حضور را نشان پشتیبانی ملت از دولت خواند و اظهار داشت: ملت با بصیرت نظام جمهوری اسلامی هرجا خطری را احساس کنند با حضور خویش حمایت همه جانبه از نظام جمهوری را اعلام می دارند.


مدیر حوزه های علمیه لرستان تأکید کرد: حضور ملت ایران در صحنه های نظام زمینه خنثی سازی دسیسه های دشمن علیه نظام و انقلاب در عرصه های گوناگون را فراهم می کند.


وی در ادامه برگزاری راهپیمایی ها را سنت های پسندیده نظام عنوان کرد و گفت: مردمی که صاحبان این نظام هستند و انقلاب ما با حمایت آنان شکل گرفته است، امروز نیز برای تداوم انقلاب باید در راهپیمایی ها حضوری پرشورتر از گذشته داشته باشند.


حجت الاسلام مبلغی با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: برای شرکت در راهپیمایی این روز اختلاف سلیقه ها معنایی ندارد و با حضور خویش در راهپیمایی 22 بهمن ماه، پشتیبانی خود از نظام را اعلام می کنیم.


وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفت اسفند ماه، این انتخابات را بسییار مهم و اثرگذار در تعیین سرنوشت کشور دانست و افزود: باید زمینه حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات نیز به خوبی فراهم شود./9459/302/ب1

ارسال نظرات