۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۳۱۳۷۱۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

باورهای دینی، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه های دشمن بیمه کرده است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از مسأله رهبری به عنوان یکی از عوامل پیروزی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد ‌کرد و گفت: باورهای دینی، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه های دشمن بیمه کرده است.
زندوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام سیدشکرالله زندوی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، امروز در همایش علما و روحانیون در بندرعباس، گفت: مردم ایران اسلامی با استفاده از آموزه‌های دینی توانستند در برابر ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی به پیروزی برسند.


 

وی افزود: ملت فهیم ایران اسلامی به دنیا تفهیم کردند که دین و آموزه‌های دینی بهترین ابزار برای سرنگونی رژیم‌های ظالم است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، دهه فجر را یادآور اتفاقات ارزشمند و یادگاری دانست که در پرتو رهبری امام راحل و مقاومت مردم در زمان طاغوت به وقوع پیوست.

 

حجت الاسلام زندوی از دین و باورهای دینی به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در شکل‌گیری انقلاب اسلامی یاد‌کرد و افزود: آنچه مردم را در برابر توطئه‌های استکبار بیمه کرده، همین اعتقادات و باورهای دینی آنان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، ادامه داد: مسأله دین و باورهای دینی تنها مسأله ای بود که استکبار بر روی آن حساب باز نکرده بود دشمنان تصور می‌کردند که دین کارایی ندارد.

 

وی احیای دین مبین اسلام و پیروزی انقلاب با بکارگیری آموزه های دینی در زمان خفقان طاغوتی را از هنر امام راحل دانست و دین را عامل انسجام، اقتدار انقلاب و ایستادگی مردم در برابر نظام شاهنشاهی معرفی کرد.

 

حجت الاسلام زندوی در ادامه با اشاره به اقدامات دشمنان برای از بین بردن دین، گفت: استکبار برای رسیدن به اهداف خود که همان تضعیف دین اسلام است اقدام به نمونه سازی و راه‌اندازی گروهک‌های تروریستی در منطقه و سپس جهان کرده تا از این طریق، چهره اسلام که دین مهربانی است را خشن و زشت جلوه دهد.

 

وی، پایداری مردم در برابر ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی از دیگر عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی دانست که تاکنون توانسته عامل بقای این انقلاب ناب نیز شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: مسأله رهبری سومین عامل پیروزی و همچنین اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام زندوی ابرازداشت: ولایت فقیه از زمان پیروزی انقلاب تا کنون با رهنمودهای ارزشمند به خوبی توانسته‌اند این نقش را ایفا و عامل اتحاد و انسجام جامعه اسلامی شوند.

 

وی در پایان اذعان داشت: پیروی بی قید و شرط از منویات مقام معظم رهبری در تمامی عرصه‌ها یکی از عوامل مهم در اتحاد و انسجام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است./851/202/ب1

ارسال نظرات