۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۳۱۳۶۲۱
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

شورای نگهبان سد محکمی در برابر نفوذ جریان های منحرف به نظام است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با هشدار نسبت به تخریب شورای نگهبان از سوی برخی افراد و گروه‌های داخلی و خارجی، گفت: اعضای شورای نگهبان از دلسوزان نظام و انقلاب هستند و کسی نباید به خود اجازه بی‌احترامی و تضعیف این جایگاه را دهد.
معاون تبليغ حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در جمع مبلغان و روحانیان مرکز استان با گرامیداشت دهه فجر به بیان عوامل پیروزی انقلاب پرداخت و تصریح کرد: تأییدات الهی و امدادهای غیبی خداوند بارها در بیانات امام راحل بیان شد و مردم نیز بارها این توجهات الهی را در به ثمر رسیدن این حکومت الهی دیدند.

 

وی ایمان و توکل به خداوند را از دیگر عوامل پیروزی انقلاب برشمرد و افزود: امدادهای الهی بارها در انقلاب ما دیده شد و ما با مقاومت و تکیه بر ایمان درونی توانستیم بر رژیم تا دندان مسلح طاغوت و حمایت های جهان استکبار از این حکومت جلاد پیروز شویم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، وحدت در مقصد را تحت هدایت های امام و ولایت را برای پیروزی انقلاب مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: مردم در انقلاب یک صدا استقلال و آزادی و حکومت مبتنی بر اسلام را صدا می زدند و اهداف انقلاب را در شعارهای خود بیان می کردند.

 

حجت الاسلام صادقی وحدت را لازمه تداوم انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: باید مراقب اختلاف های داخلی بود و بی جهت نیست که بوق های تبلیغاتی دشمن همه توان خود را صرف شایعه پراکنی و تفرقه افکنی می کنند، سفرهای دائمی سردمداران استکبار به منطقه، بی انگیزه نیست.

 

وی با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن حرکتی حماسی برای پایداری بر سر آرمان ها و نشانگر ثبات و استقامت ملت ایران است، افزود: 22 بهمن روز تو دهنی زدن به دشمنان و روز مرعوب کردن آنان است و نمایشی از قدرت عظیم ملت بزرگ ایران اسلامی است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که وحدت ملی موجب نشاط درونی و بالارفتن انگیزه های ملت برای پیشرفت همه جانبه می شود، تصریح کرد: همه توان دشمنان ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه است که هوشیاری و بصیرت در این شرایط بسیار ضروری است.

 

وی با بیان این که رسانه های غربی همواره برای حضور کمرنگ مردم در عرصه های مختلف برنامه ریزی کرده اند، ادامه داد: اما دشمنان بدانند که ملت ایران مردمی هوشیار و بیدار هستند و فریب ترفندهای تبلیغاتی آنها را نخواهند خورد.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال پر شور تر از هر سال دیگری خواهد بود، تصریح کرد: حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به 36 سال توطئه افکنی غرب علیه ملت ایران بوده است.

 

وی با بیان این که حضور بابصیرت و حماسی ملت ایران همواره تعیین کننده بوده است، گفت: 22 بهمن امسال روز نمایش اقتدار و وحدت ملی در برابر هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب است.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به بسیاری از انقلاب‌های جهان و منطقه اشاره کرد و افزود: در بعضی از کشورها با تلاش مردم انقلاب شکل گرفت اما به‌خاطر نداشتن ولایت‌فقیه در کوتاه‌ترین زمان به بیراهه رفتند و موجب فروپاشی نظام شدند.

 

وی با بیان این‌که دشمنان نظام با رهبری و اصل روحانیت در کشور دشمنی دارند و می‌خواهند کشور ما از اصل ولایت‌پذیری خارج شود، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه رهبری و ولایت‌فقیه در جهان عزت‌مند و سربلند شد.

 

حجت الاسلام صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی موجب تضعیف روحیه دشمن و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان می‌شود.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با هشدار نسبت به تخریب شورای نگهبان از سوی برخی افراد و گروه‌های داخلی و خارجی، بیان کرد: اعضای شورای نگهبان از دلسوزان نظام و انقلاب هستند و کسی نباید به خود اجازه بی‌احترامی و تضعیف این جایگاه را دهد.

 

وی، تضعیف و تخریب شورای نگهبان را خلاف قانون و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اضافه کرد: مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی همانند سال‌های گذشته حمایت خود از نظام، رهبری و شورای نگهبان اعلام کنند./950/202/ب3

ارسال نظرات