۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۱۰۵۷۰
امام جمعه نیکشهر:

انتخابات، دمیدن روح تازه در مدیریت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان نیکشهر با بیان این‌که مشارکت مردم در انتخابات، نشان از بلوغ سیاسی آنان دارد، گفت: انتخابات، دمیدن روح تازه در مدیریت نظام اسلامی است و هر چه مشارکت مردم در چنین صحنه‌های سرنوشت‌سازی بیشتر باشد، بر شور و شکوه آن افزوده شده و اقتدار نظام را نیز تضمین می‌کند.
انتخابات

حجت‌الاسلام احمد لطفیان‌سرگزی امام جمعه شهرستان نیکشهر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات نشانِ پختگی و بلوغ سیاسی ملت و دربردارنده پیام‌های روشنِ وفاداری به انقلاب و اعتماد و امید به نظام است.

 

امام جمعه شهرستان نیکشهر بیان کرد: انتخابات، دمیدن روح تازه در مدیریت نظام اسلامی است و هر چه مشارکت مردم در چنین صحنه‌های سرنوشت‌سازی بیشتر باشد، بر شور و شکوه آن افزوده شده و اقتدار نظام را نیز تضمین می‌کند.

 

وی افزود: در شرایط امروز، همه قدرت‌های بیگانه که نظام اسلامی را سدی مقابل اهداف استعماری و استکباری خود می‌دانند، تلاش دارند تا اقتدار آن را تضعیف کنند، اما حضور و مشارکت مردم می‌تواند دشمنان را ناکام سازد.

 

حجت‌الاسلام لطفیان‌سرگزی در ادامه با اشاره به لزوم هوشیاری مردم در انتخاب کاندیدای مطلوب، اظهار کرد: علاوه بر بحث اهمیت حضور، نکته دیگری که مهم است، آشنایی مردم با ویژگی‌های یک کاندیدای مطلوب است و باید انتخاب خود را کاملا آگاهانه انجام دهند.

 

وی عنوان کرد: کسانی که با رأی مردم سر کار می‌آیند، اما پس از رسیدن به یک مقام، مردم را فراموش می‌کنند، با مردم صمیمی و همدل نیستند، درد کشور را نمی‌فهمند و به دنبال تجمل‌پرستی هستند، جایگاهی در نظام اسلامی ندارند.

 

امام جمعه نیکشهر با تأکید بر اینکه مردم نباید مسائل قومی و حزبی را معیار قرار دهند، افزود: کسانى سر کار نیایند که سبب شوند تا دشمنان ملت ایران طمع بورزند، صفوف ملت را از هم جدا کنند، مردم را از دینشان، از اصولشان و از ارزش‌هاى انقلابیشان دور کنند.

 

حجت‌الاسلام لطفیان‌سرگزی در پایان بیان کرد: در میان نامزدها، کسانی را انتخاب کنید که بیش از دیگران خود را به دین، انقلاب و آرمان‌های امام(ره) متعهد می‌دانند؛ اگر کسانى بر سر کار بیایند که در مراکز گوناگون سیاسى یا اقتصادى به جاى اینکه به فکر ادامهى راه امام باشند، به فکر به دست آوردن دل فلان قدرت غربى و فلان مستکبر بین‏المللى باشند، براى ملت ایران مصیبت خواهد بود./831/302/ب3

ارسال نظرات