۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۳۱۰۵۴۵
معاون تهذیب حوزه‌های علمیه مطرح کرد؛

ضرورت آگاه‌سازی مردم از بسترهای نفوذ دشمن

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام حسین‌خانی لازمه انتخاب افراد صالح و شایسته را بصیرت مردم خواند و افزود: یکی از محورهای بصیرت این است که مردم از توطئه‌های دشمن آگاه باشند که شناخت مسأله نفوذ از جمله این محورها است.
حجت الاسلام هادي حسين خاني

حجت‌الاسلام هادی حسین‌خانی، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دو انتخابات بسیار حساس در پیش است و شرکت مردم در این انتخابات از مصادیق بصیرت است.

 

وی لازمه انتخاب افراد صالح و شایسته را بصیرت مردم خواند و افزود: یکی از محورهای بصیرت این است که مردم از توطئه‌های دشمن آگاه باشند که شناخت مسأله نفوذ از جمله این محورها است.

 

حجت‌الاسلام حسین‌خانی به پروژه نفوذ دشمنان در ارکان نظام اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: دشمن قصد دارد در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به عنوان ارکان اصلی نظام، نفوذ کند.

 

وی با اشاره به وظایف و مسؤولیت‌های مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس خبرگان رهبری، مهم‌ترین نهاد انقلاب اسلامی، یعنی رهبری را مورد توجه قرار داده، رصد و تأیید می‌کند و مجلس شورای اسلامی نیز مهم‌ترین سیاست‌های اجرایی کشور را تعیین می‌کند.

 

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه، با اشاره به برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان در انتخابات تأکید کرد: دشمن از اهمیت این دو مجلس به خوبی آگاه است؛ از این رو همه تلاش و امکانات خود را به کار بسته تا در این دو نهاد تأثیرگذار نفوذ کند.

 

وی افزود: غرب و نظام سلطه با پیگیری پروژه نفوذ از یک طرف در این زمینه‌ سرمایه‌گذاری مادی کرده و از سوی دیگر تلاش می‌کند از عناصر داخلی که دانسته یا ندانسته در زمین دشمن فعالیت می‌کنند، استفاده می‌کند تا بتواند برنامه‌های نفوذ خود را تکمیل کند.

 

حجت‌الاسلام حسین‌خانی به وظایف مردم در قبال مسأله نفوذ اشاره و تأکید کرد: مردم باید بصیر و هوشیار باشند و اهداف دشمن را به خوبی بشناسند و همچنین برنامه‌ها، ابزارها و شیوه‌های دشمن را به درستی تشخیص دهند.

 

وی افزود: مردم با شناسایی افرادی که قصد نفوذ در جایگاه‌های مهم تصمیم‌ساز نظام دارند و با مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات مانع از حضور چنین افرادی در پست‌های حساس کشور شوند.

 

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه با اشاره به رسالت شورای نگهبان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نهادی که می‌تواند مانع نفوذ دشمن در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی شود؛ شورای نگهبان است.

 

وی یادآور شد: باید از شواری نگهبان حمایت کرد؛ چنان که دشمن برای رسیدن به خواسته خود در صدد است تا این جایگاه مورد اعتماد نظام را دچار آسیب کند و با شبهه‌افکنی و تردید نسبت به این نهاد، پروژه نفوذ خود را در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تسریع دهد.

 

حجت‌الاسلام حسین‌خانی تصریح کرد: مردم باید خطر نفوذ دشمن را جدی بگیرند و تا جایی که امکان دارد با استحکام و تقویت شورای نگهبان از آن دفاع کنند./908/ت302/س

ارسال نظرات