۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۳۰۹۷۸۷
امام جمعه شهرستان مرند:

مشکلات کشور با گوش کردن مسؤولان به توصیه های رهبری حل شدنی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نعمت زاده در گردهمایی سالانه طلاب مرند و جلفا، با اشاره به اینکه اگر همه مسؤولان توصیه های رهبر معظم انقلاب را گوش دهند همه مشکلات کشور حل شدنی خواهد بود، گفت: امروز با توجه به قدرت ایران در منطقه، دنیا مجبور است که با ایران پای میز مذاکره بنشیند.
نعمت زاده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نعمت زاده امام جمعه شهرستان مرند در گردهمایی سالانه طلاب مرند و جلفا که شب گذشته در ساختمان مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در قم برگزار شد، گفت: اگر همه مسؤولان توصیه های رهبر معظم انقلاب را گوش دهند همه مشکلات کشور حل شدنی خواهد بود.
 
وی افزود: اگر همه مسؤولان کشور گوش به فرمان رهبری باشند کشور در همه زمینه ها موفق خواهد بود ولی متأسفانه برخی از مسؤولان سعی می کنند توصیه های رهبری را تحلیل کنند و در واقع به مشکلات جامعه دامن می زنند.
 
حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به وضعیت شیعیان در منطقه، اظهار داشت: امروز وضعیت شیعه بسیار متفاوت است و این وضعیت در قرون گذشته بی سابقه بوده است چرا که امروز شاهد جنایت های زیادی از سوی دشمنان اسلام به شیعیان یمن، عراق، سوریه، لبنان و آذربایجان هستیم.
 
امام جمعه شهرستان مرند تصریح کرد: امروز با توجه به قدرت ایران در منطقه، دنیا مجبور است که با ایران پای میز مذاکره بنشیند و از مواضع خود کوتاه بیایید؛ شهرک های موشکی تنها قسمت کوچکی از توانایی های جمهوری اسلامی است.
 
وی با اشاره به اهمیت جایگاه رهبری در جامعه اسلامی، عنوان کرد: امروز امنیتی در کشور یک نعمت بزرگ الهی است که به برکت مدیریت و جایگاه رهبری در جمهوری اسلامی ایران به وجوده آمده و امروز بزرگان دنیا آرزو دارند که رهبری مانند رهبر معظم انقلاب در کشورشان باشد.
 
حجت الاسلام نعمت زاده یادآور شد: دشمن در تلاش است که در بزرگان و مسؤولان عالی رتبه کشور از طریق اطرافیانشان نفوذ کند که باید همیشه آگاه از برنامه های دشمن باشیم.
 
وی در پایان گفت: امروز نگرانی رهبر معظم انقلاب مسأله فرهنگ است که از مسائل اقتصادی و امنیتی اهمیتش دو چندان است چرا که اگر فساد اخلاقی در جامعه گسترش پیدا کند روحیه جنگ و شجاعت را از جوانان کشور خواهد ربود./1325/202/ب1
ارسال نظرات