۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۳۰۸۸۲۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

عدم تعامل بین نهادهای فرهنگی، آفتی بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، عدم تعامل بین نهادهای فرهنگی استان را یک آفت و معظلی بزرگ دانست.
عدم تعامل بین نهادهای فرهنگی، آفتی بزرگ است

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به نقش تعامل و همکاری دستگاه‌های فرهنگی در پیشبرد اهداف فرهنگی در استان اظهار داشت: با تقویت تعامل و هم‌افزایی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط با حوزه فرهنگی و اجتماعی می‌توان از ظرفیت‌های مشترک این نهادها در پیشبرد اهداف فرهنگی بهره گرفت.


وی افزود: اساس تعامل و ارتباط بین دستگاهای اجرایی در واقع نوعی همسویی و هم افزائی به حساب می‌آید و در اندیشه دیروز و در نظام مدیریتی گذشته دستگاه ها بدون تعامل و ارتباط با یکدیگر در مسیر اجرائی ساختن وظایف و ماموریت‌های خویش تلاش می‌کردند که این حرکت در جای خود تبعات نامناسبی در پی‌داشت.


 
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح ‌کرد: اما در نظام مدیریتی جدید دستگاه ها می کوشند تا از ظرفیت ها و امکانات یکدیگر در مسیر دست‌یابی به وظایف محوله خود بهره ببرند بنابراین انعقاد تفاهم‌نامه بین دستگاه های اجرایی گامی موثر در جهت دست‌یابی به اهداف نظام مقدس اسلامی است.

 

حجت الاسلام انصاری راد تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دیگر دستگاه‌های فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده که در این راستا، آثار و برکات فراوانی برخوردار بوده است.

 

معاون فرهنگی، آموزشی وپژوهشی افزود: اداره تبلیغات اسلامی از جمله نهادهایی است که با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پربار اسلام راستین و تبلور حیات معنوی و تعیین و ترویج شاخصای اعتقادی، بنیاد نهاده شد.

 


وی در پایان افزود: تجربه نشان می دهد هر گاه مدیران ما راه رسیدن به اهداف ترسیم شده در سازمان تحت امر خود را در چنین تعاملات و روابطی جستجو کرده اند قدم های پیشرفت را سریع تر برداشته و از هدر رفت منابع و سرمایه های درونی نیز جلوگیری کرده‌اند.

 

حجت الاسلام انصاری راد تصریح ‌کرد: نکته مثبت در همکاری‌های بین دستگاه های مختلف امر ورزش نیز بهره برداری از ظرفیت بزرگ سخت افزاری، نرم افزاری و نیروی انسانی است و هیچ چیز مانند ایجاد فضای همکاری در تحقق برنامه های با مدل توسعه مفید نخواهد بود./851/302/ب1

ارسال نظرات