۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۳۰۸۲۸۹
در سراسر کشور برگزار شد؛

راهپیمایی نمازگزاران جمعه در اعتراض به کشتار شیعیان نیجریه

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران جمعه سراسر کشور در اعتراض به حملات وحشیانه و کشتار بی رحمانه شیعیان نیجریه و اهانت به بزرگان، علمای دینی و مقدسات توسط ارتش نیجریه وگروه های تکفیری و تروریست بوکوحرام راهپیمایی کردند.
 نيجريه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمازگزاران جمعه سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی سراسری، حملات وحشیانه و کشتار بی‌رحمانه شیعیان نیجریه توسط ارتش نیجریه وگروه های تکفیری و تروریست بوکوحرام را که در راستای اقدامات تفرقه افکنانه و خائنانه دشمن صورت می گیرد، محکوم کردند.
 
براساس این گزارش، این روزها شاهد حوادث ناگوار در کشور نیجریه که حاکی از سخت گیری و حملات شدید به شیعیان و دبیرکل جامعه اسلامی آن کشور جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای شیخ ابراهیم زکزاکی هستیم.
 
جنایت ارتش نیجریه که به تحریک گروه های ضد شیعی همچون وهابیت و صهیونیست انجام می گیرد منجر به شهادت تعداد قابل توجهی از شیعیان مظلوم نیجریه به همراه جسارت و شهادت همسر و فرزند حجت الاسلام و المسلمین آقای زکزاکی مایه تأسف و تألم شدید همگان گردید.
 
نمازگزاران تهرانی نیز پس از مراسم نماز جمعه این هفته راهپیمایی خود را با هدف محکوم کردن جنایاتی که علیه شیعیان نیجریه اتفاق افتاده از مصلی بزرگ امام خمینی(ره) آغاز و به سمت خیابان شهید بهشتی تهران و در امتداد آن ادامه داده و همدردی خود را با شیعیان نیجریه اعلام کردند./920/پ203/ج
ارسال نظرات