۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۳۰۷۹۴۰

برگزاری مراسم افتتاحیه هفته علمی تمدن نوین اسلامی در روز نهم ربیع الاول

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم افتتاحیه هفته علمی تمدن نوین اسلامی در روز نهم ربیع الاول در مسجد مقدس جمکران خبر داد.
مسجد جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، سید مجید مطهرنژاد گفت: روز دوشنبه هفته آینده افتتاحیه هفته علمی تمدن نوین اسلامی در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.


وی افزود: مرکز پژوهش مسجد مقدس جمکران همسو با نشست‌های آینده شناسی انقلاب اسلامی ایران منطبق بر گفتمان مهدویت، با مجموعه دانشگاه ها و پژوهشکده هایی که این هفته را برگزار کردند همراه شد و افتتاح این برنامه در روز نهم ربیع برگزار می شود.


مدیر مرکز پژوهش مسجد جمکران گفت: آینده انقلاب اسلامی باید مبتنی بر مهدویت باشد و اساتید در این جلسه این بحث را پیگیری می کنند.


مطهرنژاد اظهارکرد: افتتاح این مراسم با حضور حجت الاسلام رحیمیان و حجت الاسلام سقای بی ریا، حجت الاسلام الویری و دکتر موسی نجفی است و در پایان آیت الله اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی به ارایه بحث می پردازد.


وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری این برنامه در افتتاحیه، مابقی برنامه ها در دانشگاه های دیگر از جمله موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، دانشگاه دفاع ملی و.... برگزار می شود./1323/د103/ف

 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات