۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۳۰۷۷۲۷

برگزاری ششمین همایش حدیث پژوهش در قم

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته پژوهش، ششمین همایش حدیث پژوهش و سومین جشنواره انتخاب پژوهشگر در مؤسسه دارالحدیث قم برگزار می‌شود.
ششمين همايش حديث پژوهش

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با هفته پژوهش، ششمین همایش حدیث پژوهش و سومین جشنواره انتخاب پژوهشگر برتر با حضور اساتید، پژوهشگران و جمعی از دانشجویان در تالار علامه مجلسی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث قم برگزار می‌شود.

 

صبح امروز آخرین هماهنگی های لازم جهت برگزاری مراسم با حضور مسئولین همایش انجام شد. در این جلسه که با حضور نمایندگان بخش های مختلف موسسه همراه بود، در خصوص نحو انجام برنامه ها، سین مراسم، حضور مهمان ها و سایر برنامه ها تصمیم گیری انجام گرفت.

  

لازم به ذکر است که، از برنامه های این همایش می توان به ارائه مقاله توسط دانشجویان برتر، ارائه گزارش عملکرد معانت پژوهش در خصوص این همایش و همچنین سخنرانی آیت الله ری شهری و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه و پژوهشگاه اشاره کرد.

  

همچنین به گفته معاون محترم پژوهش دانشگاه قرآن و حدیث حجت الاسلام والمسلمین سید حمید حسینی تجلیل از استاد دلشاد تهرانی، چهره برتر پژوهشی در حوزه قرآن و حدیث از دیگر برنامه های این همایش است.

  

لازم به یادآوریست که استاد دلشاد تهرانی، مدیر گروه نهج البلاغه پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث متولد 1334 در تهران هستند که بیش از 40 کتاب و 25 مقاله تالیف کرده است. آثار ایشان بارها در جشنواره های مختلف کتاب مورد تشویق قرار گرفته است.

 

خاطر نشان می‌شود ششمین همایش حدیث پژوهش صبح روز چهارشنبه، 25 آذر ماه همزمان با روز پژوهش در تالار علامه مجلسی موسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث برگزار می شود./998/د102/ف

 

منبع: دارالحدیث

ارسال نظرات