۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۳۰۷۳۱۷
امام جمعه موقت کاشان:

جداشدگان از امام و رهبری طعمه دشمنان می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان با تأکید بر این که هرکس از علم ولایت جدا شد خوار و ذلیل خواهد شد، گفت: تجربه در سال های گذشته نشان داده است هرکس از امام و رهبری جدا شود، طعمه دشمنان می‌شود.
حجت الاسلام علي احتشام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام علی احتشام امام جمعه موقت کاشان شنبه شب در مراسم عزاداری هیات جان نثاران امام حسن مجتبی میدان امام حسین(ع) کاشان گفت: وهابیت شیعه مانند قیچی تشیع راستین علوی را قیچی می کند و شیعه انگلیسی و آمریکایی نیز مانند قیچی اسلام ناب را قیچی می کند.

 

وی راه مستقیم و راه هدایت را راه رسول اکرم(ص) دانست و گفت: راه رسول الله همسنگ بودن با قرآن و عترت است و شیعه راستین پیرو قرآن و اهل بیت(ع) است و این دو را از یکدیگر تفکیک شدنی نمی دانند.

 

حجت الاسلام احتشام با اشاره به عدم توجه به قرآن از سوی برخی از سخنرانان گفت: در یک سخنرانی یک ساعته، سخنران یک آیه از قرآن را مطرح نمی کند درحالی که تمام اهل بیت(ع) خود را فدای قرآن کردند و امام حسین به دفعات در طول سفربه کربلا و در کربلا به قرآن توسل کرد و از قرآن برای آنها استدلال کرد.

 

وی با تأکید بر این که نمی توان عترت را از قرآن جدا دانست گفت: حتما باید در این شهر دارالمومنین کاشان بانیان و مؤسسان هیئات مذهبی سخنرانانی را برای تنویر افکار و تبیین معارف نورانی پیامبراکرم(ص) دعوت کنند که هم با قرآن و هم با روایات و معارف بیت(ع) آشنا باشند.

 

همه تحت ولایت امیرمومنان و راه امام و رهبری علیه دشمنان خود ید واحده هستیم

امام جمعه موقت کاشان در ادامه با اشاره به این که برخی ها قصد فتنه در دارالمومنین ‌کاشان را دارند بر هوشیاری و بیداری مردم تأکید کرد و افزود: هرچه به انتخابات نزدیک شویم، فتنه گران و منافقان برای اینکه وحدت را در کاشان خدشه دار کنند بیشتر فعالیت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام احتشام گفت: ما همه از یک خانواده هستیم چپ و راست نداریم همه تحت ولایت امیرمومنان و راه امام شهدا و رهبری بر علیه دشمنان خود ید واحده هستیم.

 

وی همچنین با بیان این که تمام هم و غم مرحوم آیت الله یثربی این بود که صدای وحدت از کاشان به مسؤولان برسد و فتنه در شهر نباشد، ابراز کرد: امروز نیز آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان همین راه را ادامه می دهد اما عده ای قصد دارند وحدت در کاشان را بر هم بزنند.

 

امام جمعه موقت کاشان گفت: من به عنوان یک طلبه و یک شهروند کاشانی از شورای تأمین و مسؤولان سیاسی و امنیتی شهر می خواهم نگذارند سخنرانانی را دعوت کنند که شهر و دیار مومنین‌کاشان را به چالش بکشند.  

 

حجت الاسلام احتشام یاد آور شد: نباید منتظر باشید حادثه ای که برای علی مطهری در شیراز اتفاق افتاد در کاشان نیز اتفاق بیافتد تا بیدارشویم.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب فتنه را خط قرمز ما اعلام کرده است که باید آن را رعایت کنیم بیان کرد: چرا برخی در این شهر از حامیان فتنه دعوت می کنند می خواهند آسایش شهر را بر هم بزنند.

 

هرکس از علم ولایت جدا شد خوار و ذلیل شد

امام جمعه موقت کاشان گفت: همه ما ید واحده هستیم و در این شهر نباید مسائلی که موجب اختلاف می شود وجود داشته باشد چرا که ما از ولایت اهل بیت(ع) و ولایت فقیه و شهدا و امام و رهبری تبعیت پیروی و تبعیت می کنیم.

 

حجت الاسلام احتشام گفت: اختلاف سلیقه در همه گروه ها و جناح ها و تشکل ها وجود دارد و در انتخابات نیز اختلاف سلیقه وجود دارد اما همه از خانواده انقلاب اسلامی هستیم که نباید بگذاریم خط قرمزها شکسته شود.

 

وی افزود: خط قرمز ما ولایت و رهبری است هرکس در این راستا باشد مورد حمایت است و هرکس از خط امام و نظام و شهدا و رهبری فاصله بگیرد امت اسلامی ایران نشان داده است بالاخره یک روز آنها را حذف خواهند کرد.  

 

امام جمعه موقت کاشان با تأکید بر این که هرکس از علم ولایت جدا شد خوار و ذلیل شد، گفت: تجربه در سال های گذشته نشان داده است هر کس از امام و رهبری جدا شد، طعمه دشمنان شد./1307/202/ب1

ارسال نظرات