۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۳۰۵۸۵۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

دشمن به دنبال تغییر در باورهای جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان شناخت عناصر نفوذی و تاکتیک‌های نفوذ دشمن در حوزه های مختلف را حائز اهمیت دانست و گفت: دشمن به دنبال دگرگون کردن باورهای جامعه است.
حجت الاسلام زندوي مديرکل تبليغات اسلامي هرمزگان

حجت الاسلام سیدشکرالله زندوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با بیان اینکه دشمنان برای استحاله فرهنگی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی همواره برنامه‌های شوم دارد، گفت: با نگاهی به فضای سیاسی حاکم بر کشور ایران در پیش از انقلاب اسلامی به روشنی در می یابیم که جامعه ایران به لحاظ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی به کلی وابسته به دولت های غربی به ویژه آمریکا بوده و نماد وابستگی در ابعاد گوناگون آن در ساختار جامعه ایران نمایان بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمنان را خطرناک‌ترین نوع نفوذ معرفی کردند، اظهار داشت: دشمن به دنبال دگرگون کردن باورهای جامعه است، ضرورت اهمیت شناخت عناصر نفوذی و تاکتیک‌های نفوذ دشمن در حوزه های مختلف حائز اهمیت است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: ملت و دولت ایران از سر تا پا غرب زده بود و در زمان حاکمیت طاغوت در ایران نفوذ بیگانگان و استعمارگران به اوج خود رسیده تا آنجایی که حتی قوانین به نفع بیگانگان در راستای تداوم نفوذ آنان در مجلس شورای ملی آن زمان به تصویب رسید.

 

وی با بیان اینکه بدترین آن تصویب لایحه کاپیتولاسیون بود که امام(ره) از آن به عنوان سند بردگی ملت ایران نام برد، افزود: همچنین سیاست تک محصولی کردن ایران و جلوگیری از توسعه سایر صنایع داخلی همه از نقشه های دشمنان و سیطره و تقویت نفوذ بر ایران بوده است.

 

حجت الاسلام زندوی تصریح کرد: استکبار جهانی که با پیروزی انقلاب اسلامی منافع خود را در معرض خطر می دید مصمم شد تا از همان روزهای آغازین انقلاب اسلامی به مقابله با این انقلاب ناب بپردازد، از طرفی هم لانه جاسوسی آمریکا خطر بزرگی برای انقلاب محسوب می شد که در سال 58 این لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد.

 

وی بیان کرد: با گذشت بیش سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن در حالت بررسی راه های برگشت به فضای پیش از انقلاب اسلامی و گسترش نفوذ در ساختار کشور اسلامی است که در این مسیر برای میل به نفوذ و ایجاد سلطه از حرکت هایی همچون ترویج ناکارآمدی تفکر ولایت فقیه در اداره جامعه، تفکر لاابالی گری در جامعه، استحاله دینی، ترویج منکرات اجتماعی، ایجاد شبکه های ماهواره ای تلاش در جهت سست کردن و برهم زدن انسجام ملی و وحدت ملی برای نفوذ به عرصه های مختلف استفاده می‌کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان ابراز داشت: در شرایط حساس کنونی لازم است با تبلیغ ارزش های دینی و اسلامی و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی به ویژه در محیط های علمی و دانشگاهی اقدام شود، زیرا هر نوع تعلل و کوتاهی در جهت ارزش های مقدس اسلامی و آشنا سازی نسل جوان با دین مبین اسلام و احکام نورانی آن صدمات جبران ناپذیری را در پی دارد./851/302/ب1

ارسال نظرات