۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۳۰۵۶۴۹
آیت الله نعیم آبادی:

مسؤولان تحرکات دشمن را دقیق رصد نکنند آسیب جدی خواهیم دید

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به هشدارهای مکرر رهبر انقلاب در زمینه نفوذ دشمن گفت: همگان به ویژه مسؤولان باید سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب را مدنظر قرار دهند و با تمام وجود تحرکات دشمنان را رصد کنند؛ اگر غیر از این باشد آسیب جدی خواهیم دید.
آيت الله نعيم آبادي آيت الله نعيم آبادي

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هشدار مجدد رهبر معظم انقلاب در زمینه پروژه نفوذ دشمن و تأکید ایشان بر این که همگان باید برنامه ریزی دشمن در این زمینه را باور کنند، گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب قول اصل بوده و همگان باید از آن تبعیت کنند.


وی افزود: همواره دیدگاه های رهبر معظم انقلاب فراتر از دیدگاه های دیگران است، ایشان مسائلی را مشاهده می کنند که دیگران توان دیدن آن را ندارند، از این رو همگان باید توجه داشته باشند که نظر رهبری باید جامه عمل پوشانده شود.


امام جمعه بندرعباس با بیان این که آسیب هایی که از ابتدای انقلاب تا کنون متوجه کشور شده به دلیل نفوذ دیگران بوده است، اظهار داشت: حادثه هفت تیر، شهادت شهیدان رجایی و باهنر و دیگر موارد اتفاق افتاده در کشور ریشه در نفوذ شیاطین دارد.


وی ادامه داد: همگان به ویژه مسؤولان باید سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب را مدنظر قرار دهند و با تمام وجود به حواس و چشم تبدیل شوند و تحرکات دشمنان را رصد کنند؛ اگر غیر از این باشد آسیب جدی خواهیم دید و تبعاتی را متحمل خواهیم شد.


نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با با بیان این که در جمهوری اسلامی سخن اصل فرمایشات رهبر انقلاب بوده و دیگران باید خود را با آن تنظیم کنند، ابراز داشت: رهبر انقلاب تخطئه بسیج و نیروهای انقلابی را تکمیل پروژه نفوذ دانستند.


وی عنوان کرد: بسیج یک حرکت الهی و درخت پرثمری محسوب می شود که به دست امام راحل کاشته شده است که امروز آثار نیک این حرکت مشاهده می شود، بسیج در زمینه های فرهنگی، نظامی، اجتماعی و سیاسی فعالیت دارد.


آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان کرد: اگر با هر عنوانی درخت مبارک بسیج مورد هجمه قرار گیرد و میدان فعالیتش محدود شود نظام آسیب دیده و دچار مشکل شده و یکی از آثار آن نفوذ بیگانگان می شود، اگر شعاع چراغ بسیج کم شود آسیب می بینیم؛ بسیج یک جریان سالم بوده و که باید حمایت و تقویت شود./1323/ت302/ج

ارسال نظرات