۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۳۰۴۱۹۲
عصر امروز برگزار شد؛

همایش ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های سپاه ناحیه کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در همایش مشترک ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های سپاه ناحیه کرمانشاه، گفت: اخلاص و انفاس قدسیه امام راحل موجب شکل گیری شجره طیبه بسیج در کشور شد.
همايش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه بسيج کرمانشاه همايش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه بسيج کرمانشاه همايش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه بسيج کرمانشاه همايش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه بسيج کرمانشاه همايش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه بسيج کرمانشاه همايش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه بسيج کرمانشاه همايش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه بسيج کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش مشترک ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های سپاه ناحیه کرمانشاه عصر امروز در کانون فرهنگی بسیج کرمانشاه برگزار شد.

 


حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این همایش عنوان داشت: اخلاص و انفاس قدسیه امام خمینی (ره) موجب شکل گیری شجره طیبه بسیج در کشور شد که روز به روز مردم به سربلندی و عزت آن بیش از پیش اذعان دارند.

 


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: امام بسیج را میقات پابرهنگان و معراج اندیشه اسلامی می دانست، بسیجیان نام و نشان خود را در بی نشانی و اخلاص گرفتند.

 


وی تصریح کرد: بسیج و روحانیان با افکار بسیجی فرهنگ حفاظت از حرم ائمه اطهار علیهم السلام را ترویج می کنند، آبادانی حرمین مطهر موجب می شود دشمنان اسلام سرکوب و نا امید شوند، باور بسیجی را باید روحانیان و مبلغان و گویندگان در میان مردم ترویج دهند، باید مردم بدانند که دفاع در کشور عراق علاوه بر اینکه حفظ و حراست از کشور و مرز وطن است، حفظ و حراست و نگهبانی از مرزهای اعتقادی و از مقدسات است.

 


حجت الاسلام قبادی ادامه داد: شهادت در راه دفاع از حرمین اجر معنوی والایی داشته و چنین شهدایی از درجه اخلاص بالایی برخوردارند.

 


وی بیان داشت: ضرورت انسجام و وحدت با بسیج و روحانیت و پایگاه های مساجد بیشتر شده است، به پایگاه ها توصیه شده که در مساجد حضور داشته و با ائمه جماعات در ارتباط باشند.

 


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: اگر فرماندهان پایگاه بسیج عضو هیأت امنا بوده و با ائمه جماعات هماهنگ باشند آن مسجد رونق داشته و در آن جا برنامه های فرهنگی و ارزشمند فعال هستند.

 


حجت الاسلام قبادی یادآور شد: امید است همه پایگاه های بسیج در مساجد تشکیل شده و رفت و آمد بسیجیان در مساجد صورت گیرد، ضرورت انسجام، وحدت، هماهنگی و همراهی سال به سال افزایش می یابد، زیرا هر ساله بر اعتبار و اقتدار ملت ایران افزوده می شود.

 


وی در پایان گفت: باید محوریت و سرپرستی امام جماعت در مساجد به رسمیت شناخته شود، به تعبیر رهبر معظم انقلاب هر مسجد بصورت طبیعی یک رییس دارد و آن یک روحانی و امام جماعت مسجد است، باید این حرمت ملاحظه شود، امام جماعت نیز باید وحدت و هماهنگی را با صلابت بوجود آورد./857/202/ب1

ارسال نظرات