۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۳۰۳۶۶۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

بسیج انقلاب را در برابر جریان های ضد ارزشی بیمه کرده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیج، نظام و انقلاب را در برابر جریان های ضد ارزشی بیمه کرده است، گفت: بسیج تشکل مقدسی است که با پشتوانه مردمی حول محور ولایت در حال فعالیت است.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر عصر امروز دیدار با بسیجیان سپاه ناحیه بهشهر، گفت: بسیج یادگار امام راحل در جمهوری اسلامی ایران است و به فرموده امام (ره) اگر تفکر بسیجی بر کشور حاکم باشد، چشم طمعکاران برای همیشه از کشور ما دور خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: هر جریان و گروهی که در راه خدا حرکت کند، به طور قطع مورد هجمه دشمنان قرار خواهد گرفت و حرکت بسیج در راه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران امری است که برای دشمنان قابل تحمل نبود و موجب شد علیه بسیج شبهه افکنی کنند.

 

وی با بیان این که بسیج، نظام و انقلاب را در برابر جریان های ضد ارزشی بیمه کرده است، اظهار داشت: بسیج تشکل مقدسی است که با پشتوانه مردمی حول محور ولایت در حال فعالیت است؛ بر این اساس همواره مقابل افرادی که قصد توهین به ولایت و رهبری را داشته اند، ایستادگی کرده است.

 

امام جمعه بهشهر افزود: اگر دشمنان انقلاب بخواهند علیه کشور و ولایت نقشه بکشند و یا به ارزش ها هجمه ببرند، بسیج با حضور خود مقابل آنان قرار خواهد گرفت و چون کوهی استوار از جایگاه و حریم ولایت دفاع خواهد کرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: دشمنان نظام باید بدانند که اگر در مقابل آرمان های این نظام بمانند زانوانشان شکسته خواهد شد و تا زمانی که تفکر و بالندگی بسیجی وجود دارد، جایی برای کفر، نفاق و دورویی نیست.

 

امام جمعه بهشهر گفت: سپاه پاسداران با قدرت ایمان و اخلاص و پیوند مستحکم با ولایت با تمام وجود در عرصه های مختلف از انقلاب اسلامی و آرمان های امام و حریم ولایت دفاع می کند.

 

حجت الاسلام جباری خطاب به پاسداران گفت: شما پاسداران و بسیجیان با عقیده و ایمان خود، هیچ وقت دچار ترس و وحشت دشمن نشده اید و آن چیزی که شما را از دیگر ارگان های نظامی جهان متمایز کرده است، همین عقیده و ایمان خالص شما است.

 

امام جمعه بهشهر با تاکید به این که باید در مقابل دشمنان هوشیار باشیم، عنوان کرد: دشمن می خواهد با اختلاف افکنی و نفوذ ایمان شما را بگیرد و با همه کوشش در صدد ربودن ایمان است ما باید با بصیرت در مقابل دشمن و شیطان ایستادگی کنیم.

 

وی با بیان این که علت حضور قوی بسیج در کشور پاکی، صداقت، عشق به معبود و آرمان خواهی است، گفت: این اعتقادات مهم ترین دلایل پایداری و بقای حرکت بسیج است و ما باید برای بقای این دلایل خود را هر چه بیشتر مجهز کنیم.

 

امام جمعه بهشهر با تاکید بر جریان سازی مثبتی که امروز باید از سوی بسیج در عرصه کشور و جهان به وجود بیاید گفت: امروز بسیج باید از حالت دفاع خارج شود و به دنبال فتح سنگرهای فرهنگی دشمن باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران به ویژگی های انسان های مؤمن و بسیجی اشاره کرد و گفت:‌ رشد و نمو و داشتن روح پویا و سازنده خود و دیگران و پاک و طیب بودن از نخستین ویژگی های شجره طیبه است و بسیجیان باید در قالب این مصادیق به جامعه روح بخشی داشته باشند.

 

حجت الاسلام جباری ثابت و محکم بودن اصل و ریشه شجره طیبه را نشانی برای ایستادگی و پایداری بسیجیان در برابر حوادث و طوفان ها و تندبادها دانست و گفت: شاخه های این شجره به یک محیط محدود نمی شود و دامنه نفوذ بسیج در اقصی نقاط عالم و الگوگیری ملت های دیگر از بسیج نشان دهنده رشد، بالندگی و گسترش روزافزون این نهاد مقدس است.

 

وی، ولایت پذیری و تبعیت محض از فرماندهی معظم کل قوا را از دیگر ویژگی های شجره طیبه بسیج و بسیجیان دانست که بی اذن او قدم از قدم برنمی دارند و هشت سال دفاع مقدس معیاری برای سنجش این ولایت پذیری بی مثال است.

 

امام جمعه بهشهر روحیه استکبار ستیزی را جزء جدایی ناپذیر از خصوصیات بارز بسیجیان و شجره طیبه بسیج برشمرد و تأکید کرد: مقابله با استکبار از آرمان های والای انقلابی و ارزش های اسلامی است و بسیجیان به عنوان نیروهای انقلابی و حافظ ارزش های انقلاب این روحیه را در خود پرورش داده اند./950/202/ب1

ارسال نظرات