۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۳۰۲۰۶۲
رییس پلیس اطلاعات استان قم:

نیروی انتظامی به دنبال امر به معروف ایجابی است

خبرگزاری رسا ـ رییس پلیس اطلاعات استان قم با بیان این که در آموزش و پرورش در استان آسیب شناسی مسأله امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته و نتیجه خوبی هم داده است، گفت: هر کس باید با استفاده از امکانات و توانایی خودش وارد کار شود؛ نیروی انتظامی زمانی که وارد حوزه ایجابی امر به معروف شد توانست حوزه جرایم خودش را هم کنترل بکند.
جواد قنبري، رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ جواد قنبری، رییس پلیس اطلاعات استان قم، امشب در افتتاحیه پنجمین دوره تربیت مربی و دانش آموختگی عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: پلیس امنیتی چند سالی است که در زمینه عفاف و حجاب در سال های گذشته اقداماتی را انجام داده است و با نیروهای آمر به معروف همکاری می‌کند.

 

وی افزود: در دنیا اگر اتفاقی رخ دهد و حرکتی انجام شود با استفاده از فضای مجازی تبلیغات گسترده انجام می‌دهند و  انتشار می‌دهند و ما هم با ید از این امکان برای تبلیغ اقدامات خود استفاده کنیم.

 

رییس پلیس اطلاعات استان قم خاطرنشان کرد: باید به صورت نفر به نفر بحث امر به معروف را انتقال بدهیم و بهره برداری کنیم و باید با گروه‌های مختلف ارتباط بگیریم.

 

قنبری با بیان این که در آموزش و پرورش در استان آسیب شناسی صورت گرفته و نتیجه خوبی هم داده است، گفت: هر کس باید با استفاده از امکانات و توانایی خودش وارد کار شود؛ نیروی انتظامی زمانی که وارد حوزه ایجابی امر به معروف شد توانست حوزه جرایم خودش را هم کنترل بکند.

 

وی ادامه داد: نیروی انتظامی باید با همین جلسات و همایش‌ها به بدنه جامعه پیوند بخورد و بتواند بحث وقوع جرم را کم کند و در پیشگیری جرم کمک کنند./843/پ202/ف

ارسال نظرات