۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۳۰۱۷۴۲
مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری اجلاس وزرای فرهنگ و اطلاع رسانی کشورهای جهان اسلام به میزبانی مشهد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان خراسان رضوی گفت: اجلاسیه وزرای فرهنگ و اطلاع رسانی کشورهای اسلامی به میزانی مشهد در سال 2017 برگزار خواهد شد.
سيد سعيد سرابي، مدير کل اداره فرهنگ و ارشاد استان خراسان رضوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید سعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در نشست مشهد 2017 که در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد با اشاره به انتخاب این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 اظهار کرد: مشهد ظرفیت‌های فرهنگی بسیار زیادی دارد که مغفول مانده است و این نامگذاری می‌تواند زمینه‌ساز معرفی پتانسیل فرهنگی مشهد به جهانیان باشد.
وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه وزاری فرهنگ و اطلاع رسانی کشورهای اسلامی در سال 2017 به میزبانی مشهد بیان کرد: ما سعی داریم تا بهترین استفاده را از معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام داشته باشیم و نقش تأثیرگذاری در گسترش دیپلماسی فرهنگی کشور ایفا کنیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: در راستای بهره‌وری مناسب از این نامگذاری ستادی با عنوان مشهد 2017 به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسؤولان عالی رتبه استانی و کشوری تشکیل شده است.
سرابی با اشاره به فعالیت 17 نهاد استان برای میزبانی شایسته از اجلاس مشهد 2017 تصریح کرد: امیدواریم با مساعدت دولت تدبیر و امید بودجه مناسبی به شهر مشهد برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر اجلاس مشهد 2017 اختصاص یابد.
وی ادامه داد: خوشبختانه یک وفاق و همدلی بین مسؤولان استان و آستان قدس رضوی در این راستا صورت گرفته است و امیدواریم از ظرفیت عظیم فرهنگی که برای شهر مشهد ایجاد شده است به بهترین نحو استفاده کنیم./858/پ200/ف
ارسال نظرات