۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۳۰۱۷۴۰
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد:

معرفی مشهد به عنوان پایتخت جهان اسلام ظرفیتی عظیم در دیپلماسی فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: معرفی شهر مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 می‌تواند در گسترش دیپلماسی فرهنگی کشور نقش بسزایی ایفا کند.
کارانديش، معاون وزير ارشاد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کار اندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست مشهد 2017 که در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد با بیان اینکه مشهد به عنوان دومین نماینده کشور به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی می‌شود اظهار کرد: ما باید بتوانیم از این ظرفیت عظیمی که در کشور ایجاد می‌شود بهترین استفاده را داشته باشیم.
وی با اشاره به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد در نشست شورای سیاست‌گذاری مشهد 2017 افزود: این موضوع فرصت بی نظیری برای دیپلماسی فرهنگی کشور با جهان اسلام فراهم می‌کند که ما باید از این فرصت بی نظیر بهره‌بری لازم را داشته باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منافع وزارت ارشاد ادامه داد: ما نباید تنها به انجام کارهای عمرانی برای احداث مشهد 2017 بپردازیم بلکه باید ظرفیت‌های فرهنگ مشهد را به جهانیان معرفی کنیم.
وی با اشاره به پتانسیل‌های فرهنگی مشهد و وجود بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام تصریح کرد: مشهد می‌تواند الگوی مناسبی از نظر فرهنگی برای جهان اسلام باشد و این امر می‌طلبد که ما برنامه‌ریزی‌های لازم را در این راستا انجام دهیم./858/پ200/ف
ارسال نظرات