۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۳۰۱۵۴۹
23 آبان ماه؛

دومین پیش نشست همایش ملی «انسان، جامعه و سلامت» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دومین پیش نشست همایش ملی بین رشته‌ای«انسان، جامعه و سلامت» شنبه 23 آبان ماه سال جاری در سالن اجتماعات پژوهشگاه بین المللی المصطفی برگزار می‌شود.
نشست علمي

به گزارش خبرگزاری رسا، این پیش نشست، با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین میرصالح حسینی، عضو هیئت علمی جامعه المصطفی و نیز نصر الله نظری از اساتید دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است؛ دومین پیش نشست همایش ملی بین رشته‌ای "انسان، جامعه و سلامت" شنبه 23 آبان ماه سال جاری از ساعت 10 الی 12 و با حضور جمعی از  اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان، در سالن اجتماعات پژوهشگاه بین المللی المصطفی، واقع در مجتمع امین قم برگزار می‌گردد.

 

موضوعات «بیماری های اجتماعی در مثلث انسان،جامعه، سلامت» و «سلامت و ارتباط آن با امنیت در اسلام» از مهمترین مباحث مطرح در دومین پیش نشست این همایش ملی به شمار می‌روند.

 

خاطرنشان می‌شود؛ همایش ملی بین رشته‌ای "انسان، جامعه و سلامت"، به همت دانشگاه قم، دانشگاه علوم پزشکی قم، انجمن علمی پدیده شناسی علوم شایران و نیز با همکاری مراکزی همچون جامعة المصطفی از 8 تا 10  اردیبهشت ماه 1395در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

 

این همایش نه تنها فرصتی مناسب برای تبادل نظر صاحب نظران علوم مختلف مرتبط با سلامت می‌باشد، بلکه این امکان را فراهم می‌سازد تا اساتید، دانشجویان و افراد حرفه‌ای در علوم سلامت، با بکارگیری این ششناخت عمیق تری از انسان و جامعه کسب نموده، در ارائه خدمات در خور شأن انسان به افراد جامعه تلاش نمایند./1325/د101/ف2

 

منبع: مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعة المصطفی

ارسال نظرات