۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۳۰۰۹۲۹
مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی صداوسیما:

حوزه علمیه پیشرو و الگو در لبیک به فرامین رهبر انقلاب باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی صداوسیما: حوزه علمیه باید پیشرو و الگو در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری باشد.
جلسه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، دبیر اجرایی همایش اقتصاد مقاومتی و هیات همراه عصر امروز برای ارتقای همکاری ها و تعامل بیشتر در دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش اسلامی رسانه حضور یافتند.

 


در این دیدار مدیر دفتر نمایندگی خراسان ضمن قدردانی و ابراز خرسندی از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی از دیدگاه قرآن و احادیت در حوزه علمیه خراسان گفت: حوزه علمیه باید پیشرو و الگو در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری باشد.

 


احمد عارفخانی با بیان اینکه امروزه آنچه که اقتصاد وابسته به نفت و همچنین در شرایط تحریم و پسا تحریم  کشور را نجات می دهد اقتصاد مقاومتی با شرایط و ضوابطی که رهبر انقلاب اشاره کردند، است، افزود: در حوزه علمیه خراسان ظرفیت ها و بسترهای مناسبی برای پژوهش های علمی در این موضوع فراهم است.

 


در ادامه این دیدار حجت الاسلام حسن بوژمهرانی دبیر اجرایی همایش اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری این همایش از ابتدای سال جاری شروع شده است افزود: مشاوره های رسانه ای دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش اسلامی رسانه سبب مشارکت بیشتر پژوهشگران در همایش اقتصاد مقاومتی خواهد شد.

 


حجت الاسلام بوژمهرانی با بیان اینکه فرخوان مقالات همایش اقتصاد مقاومتی شروع شده است، همکاری و همفکری وت عامل دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش اسلامی رسانه با برگزار کنندگان این همایش را خواستار شد.

 


خاطر نشان می شود، همایش اقتصاد مقاومتی از دیدگاه قرآن و احادیت به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و معاونت پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو زمستان سال جاری در مشهد برگزار می شود.
/859/202/ب1

ارسال نظرات