۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۳۰۰۰۹۶
در قم؛

دومین نشست «کارگروه تربیت محور» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون توانمندسازی مؤسسه نخبگان مصباح الهدی(ع) از برگزاری دومین نشست «کارگروه تربیت محور» در قم خبر داد و گفت: این نشست‌ها با هدف مجموعه‌سازی شبکه‌های تربیتی در کشور تشکیل می‌شود و در هر جلسه مسائل تخصصی تربیتی مورد با حضور کارشناسان مورد تبادل و نظر قرار می‌گیرد.
مؤسسه نخبگان مصباح الهدي(ع)

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر، معاون توانمندسازی مؤسسه نخبگان مصباح الهدی(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دومین نشست «کارگروه تربیت محور» در قم خبر داد و گفت: 80 مجموعه زیر نظر مؤسسه نخبگان مصباح الهدی (ع) فعالیت می‌کنند که 15 مجموعه برتر هستند که در این نشست‌های دوره‌ای این مؤسسه شرکت می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر بیان کرد: این نشست‌ها با هدف مجموعه‌سازی شبکه‌های تربیتی در کشور تشکیل می‌شود و در هر جلسه مسائل تخصصی تربیتی با حضور اساتید و کارشناسان مورد بحث و تبادل و نظر قرار می‌گیرد.

 

معاون توانمندسازی مؤسسه مصباح الهدی(ع)  بیان کرد: محتوا و برآیند هر  نشست جمع‌آوری می‌شود و تمام مجموعه‌های این مؤسسه از محتواهای این جلسات به گونه کاربردی و عملیاتی استفاده می‌کنند.

 

وی با بیان این که نخستین نشست با موضوع «خانواده» در تهران برگزار شده است، گفت: دومین نشست با موضوع «طرح تربیت در صحنه» در قم با حضور نمایندگان مجموعه‌هایی از استان‌های خوزستان، فارس، کرمان، اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی گیلان و قم برگزار می‌شود.

 

معاون توانمندسازی مؤسسه نخبگان مصباح الهدی(ع) اظهار کرد: حسین یکتا و حسین کاجی از کارشناسان و سخنرانان دومین نشست کارگروه تربیتی هستند و مدیریت این نشست بر عهده حجت‌الاسلام مرتضی وافی است.

 

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر ابراز داشت: این نشست از صبح پنج‌شنبه 14 آبان شروع می‌شود تا ظهر جمعه 15 آبان در قرارگاه خاتم جمکران برگزار می‌شود.

 

معاون توانمندسازی مؤسسه نخبگان مصباح الهدی (ع) عنوان کرد: در هر دوره میهمانان از فعالیت‌های مجموعه برتر آن استان دیدن می‌کنند و در استان قم از کانون «میثم تمار» بازدید می‌کنند./998/ت302/ف2

ارسال نظرات