۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۳۰۰۰۵۵

مراسم راهپیمایی 13 آبان در سراسر استان هرمزگان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار هرمزگان در سالروز مبارزه با استکبار به خیابان‌ها آمدند و انزجار خود را از شیطان بزرگ و استکبار جهانی از کنار آبهای نیلگون خلیج‌فارس به گوش جهانیان رساندند.
مراسم راهپيمايي 13آبان در شهرهاي مختلف/اراک عکاس: مجتبي ميرداودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 13 آبان که به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نامگذاری شده است، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی نشان دادند.

 

در حاشیه این مراسم بزرگ، مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه برخورداری از نعمت ولایت‌فقیه را اصلی‌ترین عامل ناامیدی آمریکا را از نفوذ در کشور اعلام کرد.

 

محمدعلی آسودی در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 13 آبان در بندرعباس با بیان اینکه دانشجویان انقلابی در 13 آبان 58 هیمنه آمریکا را در هم شکستند اظهار داشت: سفارت آمریکا در ایران به مرکزی برای توطئه علیه انقلاب اسلامی و طراحی ترور علیه شخصیت‌های انقلابی تبدیل شده بود.

 

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی برای آمریکایی‌ها قابل تصور هم نبود افزود: جوانان انقلابی کشور ما با غرور در 13 آبان 58 هیمنه آمریکا را در هم شکستند.

 

مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: در سایه برخورداری از نعمت ولایت‌فقیه، آمریکا نمی‌تواند در کشور ما نفوذ کند.

 

آسودی با تأکید بر لزوم افزایش بصیرت و دشمن شناسی، آمریکا را تروریست پرور و حامی صهیونیست‌ها خواند و ابراز داشت: هرکس تصور کند که آمریکا برای ما دل می‌سوزاند در اشتباه است.

 

وی گفت: دشمن قصد نفوذ در ارکان مختلف نظام را دارد بنابراین باید مراقب باشیم که فرهنگ آمریکایی یا همان فرهنگ بی‌غیرتی و فحشا در زندگی ما نفوذ نکند.

 

مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه، در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: تصور دلسوزی آمریکا برای ملت ایران یک اشتباه بزرگ است./851/202/ب3

ارسال نظرات