۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۹۸۷۱۹
نماینده ولی فقیه در گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا خبر داد؛

رقابت 9 هزار نفر در مرحله مقدماتی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی نزاجا

خبرگزارس رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا گفت: برگزاری مسابقات قرآنی در سطح نیروهای نزاجل در سطح کشور، گامی در راستای تربیت مکتبی و احیا و پرورش استعدادهای دینی و قرآنی در آن ها است.
قران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی عالمی، مسؤول عقیدتی سیاسی و نماینده ولی فقیه در گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا، عصر امروز، در مراسم اختتامیه و اهداء جوایز نفرات برتر سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی نزاجا که در مسجد امام خمینی(ره) گروه 22 توپخانه ارتش برگزار شد، عنوان کرد: این مسابقات در سه سطح مقدماتی، منطقه ای و کشوری انجام می گیرد، که در سطح منطقه ای امسال، گروه 22 توپخانه شهرضا، میزبان حافظان و قاریانی از استان های اصفهان، کرمان و فارس است.

 

وی در ادامه افزود: تعداد 9 هزار قاریریال حافظ و قرآن پژوه نزاجا در مرحله مقدماتی این مسابقات به دقابت پرداختند که از آن میان، 950 نفر به عنوان نفرات برتر به مرحله منطقه ای راه یافتند.

مسؤول عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا تصریح کرد: از بین برگزیدگان راه یافته به مرحله منطقه ای، 45 نفر از پرسنل پایور و ظیفه از سه استان اسفهان، کرمان و فارس، به عنوان نفرات برتز به مرحله کشوری، که در 30 آبان ماه برگزار می شود، راه یافتند.

 

حجت الاسلام عالمی گفت: سه نفر از پرسنل پایور و وظیفه گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا، به عنوان نفرات برتر به مرحله کشوری راه یافتند، و از بین سه استان مذکور نیز، استان اصفهان در جایگاه نخست قرار گرفت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، فعالیت های قرآنی تدبر محور را در رأس فعالیت های قرآنی دارالقرآن نزاجا برشمرد و تصریح کرد: تدبر در معانی و آیات قرآن کریم، زمینه عمل به این آیات نورانی را فراهم می آورد.

 

مسؤول عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا در ادامه افزود: تربیت ارتش مکتبی همواره جزء فرامین و آرمان های رهبر معظم انقلاب و امام راحل(ره) بوده است، برگزاری کلاس های قرآنی زمینه پرورش استعدادهای قرآنی پرسنل نیروهای مسلح در نزاجا و همچنین تدبر و عمل به آیات این کتاب مقدس را فراهم می کند.

 

حجت الاسلام عالمی همچنین با اشاره به برگزاری کلاس های قرآنی در روز های سه شنبه هر هفته در پادگان های نزاجا در سطح کشور اظهار کرد: در طول سال، مجموعاً 700 محفل انس با قرآن کریم در این پادگان ها برگزار می شود.

 

وی در پایان، گفت: برگزاری مسابقات قرآنی در سطح نیروهای نزاجل در سطح کشور، گامی در راستای تربیت مکتبی و احیا و پرورش استعدادهای دینی و قرآنی در آن ها است./868/203/ب2

ارسال نظرات