۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۲۹۸۱۵۴

برگزاری مسابقه کتابخوانی زیبایی‌های عاشورا در آستان حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ مسابقه کتابخوانی زیبایی‌های عاشورا ویژه بانوان در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود؛ هدف از برگزاری این مسابقه ترویج سبک زندگی عاشورایی در میان بانوان به‌ ویژه دختران جوان است.
مسابقه کتابخواني عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسابقه کتابخوانی زیبایی‌ها عاشورا ویژه خواهران در آستان حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.

 

هدف از برگزاری این مسابقه ترویج سبک زندگی عاشورایی در میان بانوان به‌خصوص دختران جوان است.

 

علاقه مندان برای ثبت نام در این مسابقه و دریافت کتاب می‌توانند تا اربعین حسینی به دفتر فرهنگی امور بانوان واقع در صحن امام رضا(ع) و یا مقبره شهید مفتح مراجعه کنند.

 

شرکت کنندگان در این مسابقه کتابخوانی با بیش از چهارصد نکته خواندنی پیرامون واقعه عاشورا آشنا می شوند.

 

همچنین دفتر فرهنگی امور بانوان با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی محافلی را با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، زنان ولایت مدار عاشورایی و مناسبت‌های ماه محرم و صفر برای خواهران در رواق حضرت خدیجه(س) برگزار می کند.

 

اضافه براین به شبهات اعتقادی بانوان در خصوص ماه محرم و واقعه عاشورا در رواق حضرت خدیجه(س) توسط کارشناسان برجسته و مجرب حوزه علمیه خواهران پاسخ داده خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، برنامه‌های فرهنگی برای بانوان همه روزه صبح ها و عصرها در رواق حضرت خدیجه(س) و شبستان نجمه خاتون برگزار می‌شود و دختران نوجوان هم می‌توانند با مراجعه به طبقه فوقانی شبستان امام خمینی(ره) در برنامه‌های فرهنگی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است شرکت کنند./968/پ203/ف

ارسال نظرات