۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۲۹۴۲۹۹
امام جمعه اهل سنت خاش:

آل سعود نشانی از اسلام و انسانیت ندارد

خبرگزاری رسا ـ مولوی شهنوازی گفت: آل‌سعود را در حالی که در میزبانی حجاج بی‌تدبیری کرد محکوم می‌کنم؛ چرا که آنقدر بی‌حیایی کردند که در حین این حادثه در منا جنگ و کشتار در یمن را رها نکرده و باز به کار خود ادامه دادند.
مولوي محمدعلي شهنوازي امام جمعه اهل سنت خاش

مولوی محمدعلی شهنوازی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: حادثه منا بسیار دردناک بود و این رفتار غیر انسانی با حجاج که جز لباس سفید احرام از دنیا هیچ به همراه نداشته‌اند، در هر دین و آیین و از سوی هر انسانی محکوم خواهد شد.

 

امام جمعه اهل سنت خاش افزود: کوتاهی‌های دولت سعودی در قبال حوادث امسال حج قابل پذیرش نیست و رژیم عربستان باید پاسخگوی این حوادث باشد.

 

وی ابراز داشت: خانه کعبه متعلق به هیچ فرد یا گروه خاصی نیست، این خانه مالکی جز خداوند متعال ندارد و به همه مسلمانان تعلق دارد؛ اما متأسفانه آل‌سعود با تسلط بر آن، رفتاری تبعیض‌آمیز با مسلمانان جهان دارد.

 

مولوی شهنوازی بیان کرد: دولت عربستان بارها ثابت کرده است که لیاقت تولیت حرمین شریفین را ندارد؛ زیرا در قرآن کریم آمده است که تولیت مسجد الحرام تنها به متقین اختصاص دارد در حالی که سعودی‌ها جنایتکار و خائن هستند.

 

وی عنوان کرد: سعودی‌ها با حمایت از تروریست‌ها، اجرای نقشه‌های رژیم صهیونیستی، همدستی با یهودیان و گسترش اندیشه تکفیر حاصلی جز تفرقه‌اندازی در امت اسلامی ندارند و باید این رژیم منحوس از دنیای اسلام محو شود.

 

امام جمعه اهل سنت خاش افزود: آل‌سعود را در حالی که در میزبانی حجاج بی‌تدبیری کرد محکوم می‌کنم چرا که آنقدر بی‌حیایی کردند که در حین این حادثه در منا جنگ و کشتار در یمن را رها نکرده و باز به کار خود ادامه دادند؛ آن‌ها بویی از انسانیت و اسلام نبرده‌اند و جان و مال مسلمانان را در راه کفر خرج می‌کنند.

 

وی اظهار کرد: ان‌شاءالله به حرمت خون حجاج، خاندان کثیف و پلید آل‌سعود از سرزمین مسلمانان محو شوند و مسلمانان از دست این اشرار نجات یابند که قطعاً به برکت دعای خانواده‌های حجاج مسلمان این خاندان از بین خواهد رفت./831/302/ب3

ارسال نظرات