۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۲۹۳۴۱۹
با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان؛

یادواره شهدای مدافع حرم در مسجد آیت‌الله طالقانی زاهدان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای مسجد آیت‌الله طالقانی و شهدای مدافع حرم شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در مسجد آیت‌الله طالقانی زاهدان برگزار شد.
مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، یادواره شهدای مسجد آیت الله طالقانی و شهدای مدافع حرم شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در مسجد آیت الله طالقانی زاهدان برگزار شد. 

 

محمد زاهدشیخی روایتگر دفاع مقدس در این مراسم گفت: نقطه اوج دفاع ما در جنگ هشت ساله و به عبارتی حج ما شلمچه بود.

 

رزمنده غواص سال‌های جنگ تحمیلی ادامه داد: رزمندگان سیستان و بلوچستان همواره با روحیه ایثار و فداکاری با وجود فاصله فراوان از مرزهای غربی کشور هم دغدغه دفاع از کشور را داشتند و هم از درس و خانواده خود غافل نشدند.
 

وی افزود: هیچ‌گاه از خاطر ما نمی‌رود که چگونه پیکرهای عاری از سر و صورت هم‌رزمان خود را از آب بیرون می‌کشیدیم تنها ماهیان بودند که از درون پیکرها پرتاب می‌شدند.
 

روایتگر دفاع مقدس بیان کرد: امروز چرا باید یک فرزند شهید از ما گله‌مند باشد که در استخدامی بانک بدلیل محجبه بودن خود رد می‌شود؟!
 

وی اظهار داشت: رزمندگان در فاصله 20 دقیقه 700 متر از ساحل را آزاد کرده بودند و در نتیجه خط را شکستند اینگونه مقاومت و رشادت‌ها را کجای دنیا دارد؟!
 

رزمنده غواص سال‌های جنگ تحمیلی اشاره کرد: باید مراقب باشیم که از راه شهدا خارج نشویم امروز باید به اندازه توان خود از دفاع مقدس به فرزندان این انقلاب بیاموزیم./831/202/ب3

ارسال نظرات