۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۲۹۰۸۴۸
نماینده ولی فقیه و استاندار همدان در بیانیه‌ای:

آل سعود لیاقت و شایستگی مدیریت حرم امن الهی را ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار همدان در پی حادثه خونبار منا بیانیه‌ای صادر کردند که در بخشی از آن آمده است: آل سعود که حامی تروریست های تکفیری منطقه است و دستش به خون مظلومان بحرین و یمن به صورت مستقیم آلوده است، لیاقت و شایستگی مدیریت حرم امن الهی را ندارد.
حادثه مرگبار منا مکه

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان،به دنبال فاجعه مصیبت بار منا که در آن شماری از حجاج و زائران بیت اله الحرام جان خود را از دست دادند نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان پیام مشترکی صادر کردند.

 

در بخشی از این بیانیه آمده است: فاجعه تاسف بار منا ، مصیبت دیگری را بر جامعه مسلمانان تحمیل کرد در حالی که از حادثه تلخ مسجد الحرام زمان زیادی نگذشته است و مسلمانان هنوز داغدار هتک حرمت مسجد الاقصی به دست رژیم غاصب صهیونیستی هستند.


این حوادث بار دیگر ناتوانی رژیم آل سعود را در مدیریت کنگره عظیم حج نشان داد و ثابت کرد رژیمی که حامی تروریست های تکفیری منطقه است و دستش به خون مظلومان بحرین و یمن به صورت مستقیم آلوده است لیاقت و شایستگی مدیریت حرم امن الهی را ندارد.


در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : اینجانبان با ابراز همدردی با خانواده های داغدار این حادثه و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان و عرض تسلیت به پیشگاه امام عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب ، رئیس جمهور محترم و مردم شریف ایران با ابراز انزجار از مسببین این حادثه ناگوار ، خواستار ایجاد شرایطی امن برای اعمال حج مسلمانان در سال آینده هستیم./866/102/ب2

ارسال نظرات