۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۸۷۲۵۹
معاون سازمان حج و زیارت:

پرونده صدور روادید تمتع بسته شد

خبرگزاری رسا ـ معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: برای 63990 نفر شامل زائران و عوامل اجرایی حج تمتع 94 روادید سفر به عربستان صادرگردید و بدین ترتیب‌ پرونده صدور ویزا برای زائران ایرانی تکمیل و بسته شد.
حميد محمدي، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج وزيارت

به گزارش خبرگزاری رسا، حمید محمدی معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگویی اشاره به اینکه عملیات انتقال زائران ایرانی به مدینه منوره ازهشتم شهریورماه آغاز و دیروز (بیستم شهریور) پایان یافت گفت: درمجموع با 126پرواز سی وچهار هزار زائر مدینه قبل در قالب 212 کاروان مستقیما به این شهر انتقال یافتند.

 

معاون حج، عمره وعتبات سازمان حج و زیارت پایان عملیات انتقال زائران مدینه بعد به جده را روزبیست و ششم شهریور ماه اعلام کرد و افزود: بیست وهشت هزار زائر مدینه بعد نیز با 95 پرواز به جده منتقل خواهند شد.

 

محمدی با اشاره به اینکه درحال حاضر تعداد زائران ایرانی در مکه ومدینه از مرز 52000 نفر فراتررفته است گفت: هم اکنون درمدینه ده هزار و در مکه بیش از چهل و دوهزار زائر ایرانی اسکان دارند.

 

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت اضافه کرد: پرونده صدور ویزا برای زائران ایرانی تکمیل و بسته شد و بدین ترتیب برای 63990 نفر شامل زائران و عوامل اجرایی حج تمتع 94 روادید سفر به عربستان صادرگردید.

 

وی افزود: با توجه به اینکه دراداره فرودگاه جدید مدینه بخش خصوصی نقش دارد امسال روند ورود زائران به مدینه با تسهیلات بهتری همراه بوده است.

 

معاون حج ، عمره وعتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: با اطلاع رسانی های انجام شده و اقدامات پیشگیرانه خوشبختانه تاکنون دردو فرودگاه مدینه ومکه دستگیری نداشتیم./1330/د102/ی

 

 منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات