۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۲۸۲۸۳۳
کارشناس مسائل سیاسی:

آمریکا با استقلال و اصل نظام اسلامی مخالف است

خبرگزاری رسا ـ کارشنان مسائل سیاسی، گفت: مسائل هسته ای و حقوق بشر بهانه بوده و آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف است.
جواد دلروزي انصار حزب الله جواد دلروزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جواد دلروزی کارشناس مسائل سیاسی در جلسه هفتگی انصار‌حزب الله که عصر امروز یکشنبه برگزار شد با بیان اینکه امریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف است، ابراز داشت: امروز مشکل آمریکا با ایران بمب اتم نیست بلکه آمریکا با استقلال ایران اسلامی مخالف است و برخی مسائل مانند حقوق بشر و هسته ای بهانه ای بیش نیست.

 

دلروزی با اشاره به اقدامات دشمن جهت جلوگیری از افزایش قدرت استراتژیک ملت ایران، گفت: نفوذ در هیات حاکمی ایران، شناسایی نقاط قوت و ضعف کارگزاران ایران، تهاجم فرهنگی، ایجاد لوژهای فراماسونری و جذب کارگزاران و تربیت آنها برای لوژ لندن، ایجاد شبکه بیمار روشنفکری غرب گرا، ایجاد فرقه های ضاله با هدف تضعیف اسلام، نفوذ در نهضت های ضد استعماری مانند نهضت مشروطیت، مهره سازی با هدف نظام سازی و استفاده از ایران در جنگ های جهانی ازجمله اقدامات دشمن در گذشته بوده است.


وی افزود: امروز ملت ایران افزون بر استقلال خود در چرخه صنعت نفت و فناوری های نوین به خودکفایی رسیده است.

 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به وجود تفکر برون‌زا از سوی مسؤولان کشور، تصریح کرد: رییس جمهور به دنبال رشد کشور در لوزان، وین و ژنو است ولی رهبر معظم انقلاب بر توان داخلی تاکید می کنند، آقای روحانی به جای اینکه نگاه درون زا داشته باشد فقط چشم به دیگر کشورها دوخته است.

 

دلروزی با بیان اینکه رهبری در مقابل تهدیدات توافق ایستاده اند، اظهار داشت: برخی مدعی اند پس از توافق باید به نحوی سخن گفت که امریکا و رژیم صهیونیستی ناراحت نشوند، امریکایی ها در تحریم ها اهداف مختلفی از جمله نابودی برنامه هسته ای ایران، تغییر رفتار و در نهایت تغییر ساختار جمهوری اسلامی را پیگیری می کنند.

 

وی افزود: غرب در ژنو برنامه هسته ای ایران را متوقف و در وین تغییر رفتار ایران را انجام داد آنان برای آینده تغییر ساختار جمهوری اسلامی را پیگیری می کنند، آقای روحانی با رفتار خود تغییر رفتار جمهوری اسلامی را امضا کرده است.

 

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه غرب در حال حمله به استراتژیک امام راحل(ره) است، خاطرنشان کرد: هنر امام راحل(ره) خارج کردن دین از درون متون درسی بود، امام خمینی(ره) قدرت دین را به جهان نشاد داد، آنها با دین اسلام مخالف هستند، امام راحل(ره) فرهنگ شهادت طلبی را در میان جوانان زنده کرده و ظرفیت استراتژیک ایران را به صحنه آوردند و ایران را از ضعف به قدرت منطقه تبدیل کرد.811/پ202/ب4

ارسال نظرات