۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۲۸۲۳۳۱
امام جمعه بهشهر:

استراتژی نظام درباره آمریکا با توافق هسته ای هیچ تغییری نکرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر با بیان این که سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر آمریکا کاملاً مشخص و شفاف است، گفت: رابطه ما با آمریکا نسبت به دوران و سال های گذشته تغییر نکرده و آمریکا همچنان دشمن درجه یک ما است.
امام جمعه بهشهر

حجت ‌الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، به هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نفوذ سیاسی آمریکا پس از توافق نامه هسته ای اشاره کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند به هیچ وجه اجازه کوچک ترین نفوذ آمریکایی ها در مسائل سیاسی و اقتصادی را به کشورمان نخواهیم داد.

 

وی با بیان این که سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر آمریکا کاملاً مشخص و شفاف است، افزود: رابطه ما با آمریکا نسبت به دوران و سال های گذشته تغییر نکرده و آمریکا همچنان دشمن درجه یک ما است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و هوشیاری جلوی هر گونه نفوذ آمریکایی ها به کشورمان را کاملاً بسته اند، بیان داشت: مقام معظم رهبری همواره با روشنگری و تدبیر مانع تحقق توطئه های دشمنان می شوند.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که ملت ایران هیچ اعتمادی به دولتمردان آمریکایی نداشته و ندارد، تصریح کرد: مردم کشورمان هنوز جنایت ها و تحریم های ضالمانه مقامات آمریکایی علیه کشورمان را فراموش نکرده اند و لبخندهای آنها کارنامه سیاهشان را پاک نمی کند.

 

حجت الاسلام جباری، ملت ایران را مردمی هوشیار و با بصیرت دانست و با بیان این که مردم ما فریب لبخندهای آمریکایی را نخواهند خورد، تأکید کرد: این ملت رنج ها و مشکلات زیادی را از سیاست های ظالمانه و مستکبرانه آمریکایی ها در دهه های اخیر متحمل شدند.

 

وی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه جنایت های آمریکایی ها و همچنین همپیمانانش علیه این کشور را فراموش نخواهند کرد، افزود: زخم هایی که ملت ایران به دلیل سیاست های ظالمانه آمریکایی ها بر دل دارند هیچ گاه با لبخند و نشستن پای میز مذاکره التیام پیدا نخواهد کرد.

 

امام جمعه بهشهر با هشدار به مسؤولان در خصوص نفوذ خطرناک آمریکایی ها و کشورهای اروپایی به ویژه انگلیس در کشور، خاطرنشان کرد: دولتمردان ما باید بدانند غرب تنها در پی منافع خود در ایران اسلامی است و نباید به همین راحتی فریب آنها را بخوریم.

 

حجت الاسلام جباری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که پافشاری تیم مذاکره کننده ایران مبنی بر دفاع از حقوق ملت ایران، دشمنان را مجبور کرد که در برابر خواست ملت با بصیرت ایران اسلامی کوتاه بیایند، گفت: اگر امروز نتیجه ای در عرصه بین المللی حاصل شده مرهون هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین ایستادگی و مقاومت مردم است.

 

وی با تأکید بر این که رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه امور فصل الخطاب است، گفت: مسؤولان زمانی می توانند در عرصه داخلی و خارجی موفق و پیروز باشند که رهنمودهای عالمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را چراغ راه خود قرار دهند.

 

امام جمعه بهشهر، آمریکا را دشمن درجه یک ملت ایران دانست و افزود: ما هیچ مراوده و دوستی با آمریکا و ایادی کفر نداشته و نخواهیم داشت.

 

حجت الاسلام جباری افزود: آمریکا با همه توان و وجود خود تلاش دارد که با برنامه ریزی های مختلف و متعدد، راهی نفوذی به داخل کشور ما بیابد؛ اما باید بداند که خیال نفوذ به ایران را برای همیشه به گور خواهد برد.

 

امام جمعه بهشهر همچنین به سخنان مقام معظم رهبری در مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: بدون هیچ وابستگی حزبی اعلام می‌کنم؛ ولایت امیرالمومنین(ع) تنها حزب ما است و همه ما سرباز ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای هستیم.

 

وی گفت: همه داشته های امروز ما در گرو توکل بر خدا و اطاعت پذیری از امام و رهبری است و هر چه تاکنون ما به دست آوردیم به خاطر قطع رابطه با این دشمنان و ایادی کفر بود و بدانید که نتیجه مذاکرات هسته ای ربطی به ارتباط ما با آمریکا در ابعاد دیگر همچون بعد سیاسی و اجتماعی ندارد./1317/ت302/ب4

ارسال نظرات