۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۷۶۴۳۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های آمریکا نمی شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: مردم ایران تسلیم زیاده خواهی ها و تهدیدهای دشمن نمی شوند و تا پای جان از ارزش های این انقلاب حمایت می کنند.
امام جمعه گلوگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، امام جمعه گلوگاه امروز در جمع مردم ولایتمدار این شهرستان در صفوف بهم پیوسته نماز جمعه افزود: آمریکا دشمن موقت و امروزی ما نیست بلکه از همان ابتدای انقلاب و پیروزی این نظام، آمریکا با ما سر دشمنی و جنگ دارد و ما نیز اهل سازش با آمریکا نیستیم.

 

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام از هر فرصتی برای ضربه زدن به این انقلاب و مردم استفاده کرده اند و ما باید با اطاعت از ولی امر مسلمین در جهت منویات رهبری حرکت کرده و مهم ترین دغدغه ما، رشد و بالندگی نظام و اطاعت پذیری از رهبری باشد.

 

خطیب جمعه گلوگاه با اشاره به مورد توافق نامه هسته ای است با نام «برجام» افزود: باید گفتار و رفتار کشورهای غربی از سوی مسؤولان به درستی رصد شود و بدانند که دشمن به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و در این رابطه موضع گیری کنند.

 

حجت الاسلام میراحمدی با بیان این که آمریکا همواره دشمن اصلی ما در همه شرایط است، گفت: همچنانکه باراک اوباما گفته که ما همچنان دشمن ایران هستیم این یک پیام مستقیم به ما داده و ما هم باید پیام خود را بدهیم و آمریکا بداند «مرگ بر آمریکا» شعار همیشگی ما است.

 

وی افزود: توجه به داشته های داخلی و توانمندی های داخل و نیروهای داخلی از مسائل مهمی است که باید با تکیه بر این داشته ها بر دشمن نائل شویم.

 

خطیب جمعه گلوگاه همچنین با تبریک به مناسبت پنجم مرداد سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه جمهوری اسلامی ایران به امامت آیت الله سید محمود طالقانی گفت: نماز جمعه اوج بندگی و عامل رشد همه جانبه است که باید مردم را به حضور همیشگی و دائم در نماز جمعه ترغیب کنیم.

 

حجت الاسلام میراحمدی با سفارش به تقوای الهی گفت: خودم  و شما عزیزان را دعوت به تقوای الهی میکنم تا با رعایت تقوای الهی سعادت دنیا و آخرت نصیب حالمان شود.

 

وی همچنین با تاکید بر رعایت آداب و مسائل اجتماعی افزود: قرآن کریم روی مسائل اجتماعی خیلی تاکید فراوان دارد و در رابطه با اینکه با چه کسانی دوست بشویم، با چه کسانی دوست نشویم، می فرماید: «یا ایها الذین آمنوا لا تتخذوا الیهود والنصاری اولیاء» قرآن می فرماید: یهود و مسیحی را به عنوان دوستان خود نگیرید چرا ؟ چون آنها از نظر اعتقادی با ما یکی نیستند، برادر مکتبی و مذهبی ما نیستند.

 

امام جمعه گلوگاه با اشاره به این آیات گفت: باید از دوستی با دشمنان اسلام و مسلمین در هر شرایطی حذر کنیم و بدانیم هر چه دوستی ما با دوستان اسلام و اولیای الهی بیشتر و اعتقادات ما نزدیکتر باشد رفاقت ما بیشتر خواهد بود و به همین دلیل باید با دوری جستن از دشمنان اسلام و اولیای الهی در جهت اتحاد و همبستگی در بین مسلمانان تلاش کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات