۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۴
کد خبر: ۲۷۶۳۷۷
امام جمعه صحنه:

زیارت خانواده‌های شهدا توفیق بزرگی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صحنه در دیدار با خانواده شهید والامقام خیراله امینی عنوان داشت: شهید به مقام وصل الهی رسیده است اما صبری که خانواده شهدا دارند بسیار قابل ستایش است.
حجت الاسلام احمد زارعي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شامگاه گذشته حجت الاسلام احمد زارعی امام جمعه شهرستان صحنه  در دیدار با خانواده شهید والامقام خیراله امینی عنوان داشت: زیارت خانواده شهدا را برای خویش توفیق می دانیم؛ در برابر خانواده شهدا و عزیزانشان شرمسار هستیم چرا که هر چیزی که الان ذکر می کنیم شهدا به آن عمل کرده اند.


امام جمعه صحنه با بیان نکاتی در مورد ارتباط با شهدا بیان داشت: شهید به مقام وصل الهی رسیده است و شکی در آن نیست اما صبری که خانواده شهدا دارند بسیار قابل ستایش است و اجرشان بسیار عظیم می باشد در واقع داغ مقدسی را تحمل می کنند.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: انسان وقتی با چیزی الفت پیدا کرد، فقدانش برایش ساخت و دشوار است خصوصا عزیزی را که تقدیم راه شهادت می کند بسیار مشکل تر خواهد بود بنابراین از این جهت برای خانواده شهید از خداوند متعال صبر بیشتری را طلب می کنیم.


این استاد حوزه تصریح کرد: شهید مسیر و هدف خود را پیدا کرده و به توفیقات الهی دست پیدا کرده و ما هستیم که افسوس می خوریم به دلیل وضعیتی که داریم و امیدواریم که به مرگ طبیعی از دنیا نرویم.


حجت الاسلام زارعی با بیان روایتی از امام صادق(ع) اظهار داشت: کسی که شهادت نصیبش نشده است و در آرزوی لباس شهادت است اگر با این آرزو از دنیا برود خداوند متعال به او ثواب شهید را عطا خواهد کرد که در واقع امر مهمی است که از خداوند متعال طلب می کنیم./857/پ202/ف

ارسال نظرات