۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۲۷۴۵۴۶
استاد حوزه علمیه بابل:

استکبار ستیزی جز اصول راهبردی نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با بیان این که صدای شکستن هیمنه استکبار به گوش می رسد، گفت: همه کشورهای اسلامی باید متوجه باشند که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا از تحولات منطقه برای نجات اسرائیل و نظام سلطه که در حال غرق شدن است، استفاده می کند.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه بابل امروز در جمع روحانیان و مبلغان مذهبی بخش بابلکنار با بیان این که صدای شکستن هیمنه استکبار به گوش می رسد، گفت: همه کشورهای اسلامی باید متوجه باشند که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا از تحولات منطقه برای نجات اسرائیل و نظام سلطه که در حال غرق شدن است، استفاده می کند.

 

وی با بیان این که مذاکرات هسته ای مانع از دور شدن ما از مبارزه با استکبار نمی شود، اظهار داشت: اگر آمریکا برای نجات رژیم صهیونیستی در منطقه و به قول خودشان کم کردن تهدید ایران علیه اسراییل استفاده می کند به خاطرمنافع خودش است.

 

مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه به میزان نفوذ صهیونیسم در آمریکا پرداخت و اظهار داشت: جمعیت اسرائیل در حال کنونی برابر 5/1در صد از جمعیت آمریکا است در حالی که همین جمعیت 45در صد سرمایه کشور آمریکا را در اختیار خود دارد.

 

وی افزود: آمریکا به خاطر حفظ ثبات وضعیت اقتصاد خود مجبور است با هر شرایطی از اسرائیل دفاع کند و این معنی اطاعت بی چون و چرای آمریکا از رژیم صهیونیستی است.

 

حجت الاسلام بابائیان  یکی دیگر از طرفندهای رژیم جلاد و تروریست صهیونیستی  را مظلوم نمایی در سطح افکار عمومی جهان دانست و خاطرنشان کرد: علیرغم همه این تلاش ها و هزینه های کلان صدای شکستن و نابودی اسرائیل به گوش می رسد و به زودی این غاصب کودک کش از روی زمین محو خواهد شد.

 

وی با تقدیر از حضور پرشور ملت در راهپیمایی روز قدس امسال ادامه داد: حضور باشکوه و هرساله ملت ایران و سراسر جهان در روز قدس مانند انفجار بمبی است که علیه مستکبرین جهان خصوصاً رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

 

این استاد حوزه علمیه حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس را نمادی بارز از همدلی و همزبانی ملی دانست و تصریح کرد: ملت ما بر اساس آرمان های اسلام عزیز و مکتب امام راحل بر روی عقیده و اعتقاد خود و حمایت از مظلومین جهان راسخ و استوار است.

 

وی افزود: ما نمی خواهیم کشوری به نام اسرائیل در نقشه جهان وجود داشته باشد و اگر این مقاومت 60 ساله  600 سال دیگر هم طول بکشد ما همچنان بر روی اعتقادات و اصول خود در دفاع از قبله گاه نخستیم مسلمانان ایستاده ایم.

 

حجت الاسلام بابائیان نتیجه مذاکرات هسته ای را با شرط تحقق خطوط قرمز مقام معظم رهبری، به نفع ایران دانست و گفت: ما در این مذاکرات چه به توافق برسیم و چه نرسیم، برد با ملت مقاومت و همیشه در صحنه ما است./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات