۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۷۱۰۶۱
امام جمعه پلدختر:

گسترش ورزش سبب در امان ماندن جوانان از معضلات اجتماعی می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با بیان این که هزینه در ورزش سرمایه گذاری برای نسل های آینده کشور است، گفت: گسترش ورزش در جامعه موجب در امان ماندن جوانان از معضلات اجتماعی می شود.
ورزش جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش این شهرستان، گفت: هزینه در ورزش سرمایه گذاری برای نسل های آینده کشور است.

 

وی با تأکید بر توجه به جوانان و هزینه کردن برای این که شاهد موفقیت آنان و پیشرفت کشور شویم، عنوان داشت: جوانان سرمایه های ارزشمند کشور هستند و برای شکوفایی استعداد آنان نباید بی تفاوت باشیم.

 

حجت الاسلام سوری با بیان این که ورزش افزون بر تبلیغ انسان بودن، مروت، جوانمردی و اقتدا به مولای علی(ع) را به همراه دارد، اظهار داشت: گسترش ورزش در جامعه موجب در امان ماندن جوانان از بسیاری گرفتاری ها و معضلات اجتماعی می شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هرگونه سرمایه گذاری و ساختارسازی در ورزش بدون توجه به اخلاق و معنویت بی اثر و بدون نتیجه است.

 

ورزش بدون اخلاق ماندگار نیست

امام جمعه پلدختر با بیان این که ورزش بدون اخلاق ماندگار نیست، افزود: در کنار فعالیت های ورزشی و سرمایه گذاری برای جوانان باید اخلاق آنان نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

وی یا بیان این که ورزشکار باید در میدان های ورزشی، اخلاق و روحیه جوانمردی همراه با قهرمانی را دنبال کند، یادآور شد: قهرمان شدن همراه با اخلاق و روحیه جوانمردی موجب خوشحالی خواهد شد.

 

حجت الاسلام سوری تأکید کرد: مسؤولان ورزشی شهرستان افزون بر در نظر گرفتن مشکلات مالی و امکانات، باید در جهت پرورش ورزشکاری با روحیه جوانمری تلاش کنند.

 

وی تصریح کرد: تقویت روحیه جوانمردی و اخلاق ورزشکاران رمز پیروزی آنان در مسابقات ورزشی و به ویژه در جامعه است./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات