۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۲۷۰۱۰۰
مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان:

توافقی انجام شود که مورد سرزنش آیندگان قرار نگیرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمانیدگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان با تأکید بر توجه تیم مذاکره کننده به مطالبات رهبر معظم انقلاب، گفت: باید توافقی عزتمندانه صورت گیرد که در آینده مورد سرزنش قرار نگیرد.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با بحث توافق هسته ای بیان داشت: همه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

 

وی با اشاره به این که در طول تاریخ در سرزمین ایران قراردادهای ننگینی همچون قرارداد ترکمن چای بسته شده است، افزود: در زمان های گذشته قسمتی از خاک ایران به خاطر ندانم کاری برخی افراد از دست رفته است.

 

حجت الاسلام موسوی شکل گیری توافقی عزتمندانه را خواسته ملت ایران بیان و تأکید کرد: توافق هسته ای باید به صورتی انجام شود که مایه ننگ ملت ایران نباشد و از سوی آیندگان سرزنش نشویم.

 

وی در ادامه آمریکا را شیطان بزرگ خواند و افزود: آمریکا قابل اعتماد نیست اگر توافق صورت گیرد و تحریم ها برداشته شوند امری بسیار پسندیده است.

 

مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان با اشاره به زیاده خواهی آمریکا بیان داشت: شرط و شروط بی جا آمریکا در شأن ملت ایران نیست.

 

وی تصریح کرد: آمریکا باید بداند ملت ایران زیر بار حرف زور نمی رود و برای ایجاد رفاه هرگز زیربار ننگ نمی رود.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و ملت ایران از تیم مذاکره کننده اظهار داشت: تیم مذاکره کننده باید به آرمان های انقلاب در این راستا توجه داشته باشند.

 

مشکلات اقتصادی ما با لغو تحریم ها برطرف نمی شود

مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان با بیان این که لغو همه تحریم ها اقدامی بسیار مناسب است، افزود: مشکلات اقتصادی ما با لغو تحریم ها برطرف نمی شود ما باید به اقتصاد داخلی توجه داشته باشیم.

 

وی اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی بیان کرد و عنوان داشت: برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی باید به سمت خصوصی سازی حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: با حرکت به سمت تولیدات داخلی و نظارت بر عملکرد داخلی مشکلات کشور قابل برطرف شدن است.

 

رسانه ها در ترویج اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند

مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان با بیان این که رسانه ها در ترویج اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند، ادامه داد: اطلاع رسانی در ترویج و توسعه فرهنگی اقتصاد مقاومتی بسیار مفید است.

 

وی با بیان این که نقش رسانه ها در راهپیمایی روز قدس مشخص می شود، عنوان کرد: رسانه ها در هدایت افکار عمومی نقش مؤثری دارند.

 

حجت با اشاره به این که دشمن از طریق سایت ها و شبکه های گوناگون علیه نظام و ارزش های دینی فعالیت می کند، افزود: اطلاع رسانی و فعالیت رسانه ها برای خنثی کردن دسیسه های دشمن امری ضروری است./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات