۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۲۶۸۴۴۶
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان:

جوانان خود را در معرض رسانه‌های مخرب قرار ندهند

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری، گفت: علمای اسلامی برای نجات جوانان زحمات زیادی را تحمل می‌کنند، ای جوانان شما در معرض خطر هستید مراقب باشید که با برنامه‌های فاسد ماهواره، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی زمین نخورید.
آيت الله حسن ممدوحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین امروز در جلسه سخنرانی به مناسبت ماه رمضان که به همت موسسه منتظران منجی و در مسجد مرتضی علی شهرری برگزار شد، گفت: بسیاری از انسان‌ها در طول زندگی، من حقیقی خود را فراموش کرده و تلاش و همت خود را صرفا برای زندگی مادی قرار می‌دهند.

 

وی افزود: ما باید با گذشت از زندگی مادی تلاش خود را برای زندگی ابدی در آخرت قرار دهیم، اسلام برای تمام امور زندگی دنیوی و اخروی انسان حکم قرار داده تا انسان به گمراهی کشیده نشود.

 

این عضو جامعه مدرسین، با بیان این‌که احکام اسلام در راستای خدمت به روح فطری و الهی انسان است، عنوان کرد: خداوند در آیات قرآن خطاب به انسان می‌فرماید: ای انسان مراقب باش که تو را برای این دنیا خلق نکردم بلکه جایگاه تو ابدی و به وسعت زمین و آسمان است.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان در ادامه گفت: انسان در دنیا مسافر است اما با وجود این برای روح او مرگ وجود ندارد بعد از جدا شدن از بدن به عالم برزخ منتقل می‌شود.

 

آیت‌الله ممدوحی، افزود: انسان زمان ورود به این دنیا عریان متولد می‌شود اگر در این دنیا نیز برای آخرت خود اعمال نیک نفرستد در آخرت نیز تا ابد عریان خواهد بود.

 

این عضو جامعه مدرسین، با اشاره به ارزش دنیا، ابراز کرد: دنیا متاعی بی‌ارزش، فانی و بدون ثبات است اگر انسان خود را به دنیا وابسته کرده و صرفا به هوی و هوس مشغول شود هنگام مرگ با عذاب از دنیا جدا خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: خداوند برای اعمال خیر انسان پاداش‌های بزرگی قرار داده که برای او قابل تصور نیست.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان با اشاره به گناه جوانان، گفت: علمای اسلامی برای نجات جوانانی که در حال خطا هستند زحمات زیادی را تحمل می‌کنند، ای جوانان شما در معرض خطر هستید مراقب باشید که با برنامه‌های فاسد ماهواره، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی زمین نخورید.

 

آیت‌الله ممدوحی، با اشاره به این‌که رمضان نعمت بزرگی است، عنوان کرد: در خانه‌ای که معاصی انجام شود جای فرود ملائک نبوده و نماز و روزه به آن راه پیدا نمی‌کند.

 

این عضو جامعه مدرسین، با اشاره به این‌که قرآن زبان باطن هستی است، عنوان کرد: انسان نباید هیچ وقت از خود راضی شود در ماه رمضان از خداوند بخواهیم که ما را یک لحظه به حال خود رها نکند.

 

وی افزود: ما در هر کار خیری باید رضایت خدا را طلب کنیم، در آخرزمان ابلیس تمام ابزار خود را به میدان می‌آورد تا زشت‌ترین کارها را عادی جلوه دهد اما کارهای خیر انسان را از شرور حفظ می‌کند./807/پ202/ش

ارسال نظرات