۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۶۸۰۳۸
رییس تبلیغات اسلامی دورود خبر داد؛

اعزام ۱۰۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به مساجد شهرستان دورود

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود گفت: با همکاری سازمان اوقاف 100 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مساجد این شهرستان اعزام شدند.
اعزام مبلغان

حجت‌الاسلام محمدرضا تقویان، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با همکاری سازمان اوقاف 100 مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان به مساجد این شهرستان اعزام شدند.

 

وی هدف از اعزام مبلغان به مساجد را تعمیق باورهای دینی با محور قرار دادن معارف قرآن کریم بین مردم به ویژه نسل جوان بیان کرد و گفت: مبلغان اعزامی باید در جهت حضور پر رنگ جوانان به مساجد تلاش کنند.

 

حجت الاسلام تقویان با بیان این که برگزاری جلسات سخنرانی، کلاس‌های قرآنی، توجه به معنویات و ایجاد محافل انس با قرآن از برنامه های اصلی مبلغان اعزامی است، افزود: برگزاری بحث های اعتقادی از دیگر برنامه های مبلغان است.

 

وی در ادامه یادآور شد: پیش از اعزام مبلغان، همایش طلایه داران تبلیغ با حضور آنان به منظور تبیین بیشتر اهداف و شرح وظایف مبلغان اعزامی در تبلیغات اسلامی دورود برگزار شد.

 

رییس تبلیغات اسلامی دورود با بیان این که مبلغان در رونق مساجد در ماه مبارک رمضان نقش بسزایی دارند، عنوان داشت: مبلغ اعزامی باید از فرصتی که در اختیار دارد حداکثر استفاده مفید را در جهت تبیین و تقویت باورهای دینی و اعتقادات نسل جوان داشته باشد.

 

وی جوانان را سرمایه‌های عظیم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مبلغان در تربیت دینی جوانان نقش مؤثری دارند و در ماه مبارک رمضان باید از ظرفیت تبلیغی خویش استفاده کنند و با آگاه سازی نسل جوان زمینه جذب جوانان به مساجد را فراهم کنند.

 

حجت الاسلام تقویان ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تزکیه نفس و خودسازی دانست و افزود: برگزاری کلاس‌های قرآنی در مساجد با حضور مبلغان فرصتی مناسب در جهت خودسازی است.

 

رییس تبلیغات اسلامی دورود یادآور شد: برنامه‌های روخوانی،‌ جزء‌خوانی، تفسیر قرآن و تفسیر نهج‌البلاغه در ماه مبارک رمضان با حضور ائمه جمعه مساجد و مبلغان برگزار می‌شود./9459/ت302/ح

ارسال نظرات