۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۶۶۱۴۳
استاندار قم در افتتاح طرح غنی سازی اوقات فراغت:

استفاده از فکر و نیروی جوانان هلال احمر ظرفیتی باارزش برای استان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسملین صالحی منش با اشاره به ضرورت بکارگیری توانمندی جوانان در بهبود کیفیت طرح های غنی سازی اوقات فراغت گفت: استفاده از فکر و نیروی جوانان جمعیت هلال احمر ظرفیتی با ارزش برای استان است.
حجت‌الاسلام صالحي منش استاندار قم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسملین صالحی منش در مراسم افتتاح طرح غنی سازی اوقات فراغت در ساختمان جوانان جمعیت هلال احمر استان طی سخنانی اظهار کرد: کمک های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر در استان و سایر نقاط کشور ارزش و جایگاهی ویژه برای امدادگران در بین مردم بوجود آورده است.

وی با قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر در عرصه های مختلف تصریح کرد: زحمات و تلاش های شبانه روزی این جمعیت برای رشد و توسعه خدمات امدادی در استان قابل ستایش است.

استاندار قم با بیان این کلام امیر مؤمنان علی (ع) که فرصت ها مانند ابرهای آسمان از دست می روند، افزود : جوانی فرصتی مغتنم است و شما جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان الگوهایی قابل احترام در بین مردم بایستی از نیرو و انگیزه های جوانی خود بهره کافی ببرید.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اتمام سال تحصیلی و آغاز فصل تابستان خاطرنشان کرد: از این فرصت می توان برای آموزش به جوانان و نوجوانان استفاده کرد.
 
حجت الاسلام والمسملین صالحی منش با اشاره به ضرورت بکارگیری توانمندی جوانان در بهبود کیفیت طرح های غنی سازی اوقات فراغت گفت: استفاده از فکر و نیروی جوانان جمعیت هلال احمر ظرفیتی با ارزش برای استان است./836/د102/ح
ارسال نظرات