۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۲۶۴۷۹۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ﮔﻔﺘﻤﺎن اﻧﻘﻼب و اﻣﺎم ﺧﻤﯿﻨﯽ موجب بیداری ملت های آزاده دنیا شد

خبرگزاری رسا ـ ﺣﺠﺖ اﻻﺳﻼم واﻟﻤﺴﻠﻤﯿﻦ ﻣﻌﻠﻤﯽ ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ اﻣﺮوز آرﻣﺎن ھﺎی اﻧﻘﻼب و اﻣﺎم راﺣﻞ ﺑﻪ ھﻤﻪ دﻧﯿﺎ ﺻﺎدر ﺷﺪه اﺳﺖ، گفت: ﮔﻔﺘﻤﺎن اﻧﻘﻼب و اﻣﺎم ﺧﻤﯿﻨﯽ موجب بیداری ملت های آزاده دنیا شد.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار جمعی از بسیجیان به عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی در عرصه داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: جایگاه ارزشمند امروز نظام اسلامی مرهون هدایت های ولی فقیه و ایستادگی ملت ایران است.

 

امام جمعه قائم شهر با اشاره به این که تاریخ انقلاب اسلامی و حوادث قبل از آن باید به خوبی برای نسل جوان تبیین شود، افزود: در این کشور به رهبری امام راحل نهضتی عظیم وریشه ای اتفاق افتاد که نظام دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی با دست خالی و با فریاد، شعار وحضور همه جانبه مردم ساقط شد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در دوران اوج انقلاب، دست هایی در کار بود تا ارتش را منحل کند اما هوشیاری امام راحل این اجازه را نداد و تاکید بر بازسازی ارتش داشتند، ادامه داد: استکبار جهانی در شرایطی که ارتشبدها، سردارهای ارتشی از کشور فرار کردند وتنها نیروهای عادی ارتش بر جای ماندند با حمایت از صدام ملعون زمینه تجاوز به کشورمان را آغاز کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که باید از خداوند منان بخواهیم تا امداد و نصرت های بیشتر غیبی خود را برای ملت ایران برخوردار کند، بیان داشت: مردم در سایه امامت و ولایت اجتماع کردند که به پیروزی رسیدیم و دفاع مقدس هم در این راستا بوده است.

 

امام جمعه قائم شهر با تاکید بر این که انسجام امروز و فردای ایران اسلامی با حرکت در مسیر ولایت است، تصریح کرد: باید قدر نعمت ولایت را دانسته و شکرگزار این وجود گرانقدر باشیم.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالروز رحلت جانگدار معمار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: حضرت امام خمینی(ره) به حقیقت فرد ﺍﺳﺘﺜﻨﺎﻳﻲ ﺑﻮﺩﻧﺪ و ﺍﻳﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﺳﺎﻳﻪ ﺑﻨﺪﮔﻲ ﺧﺪﺍ ﻭ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺑﺎ ﻧﻔﺲ ﺍﻣﺎﺭﻩ و داشتن ﺧﻮﺩ آﮔﺎﻫﻲ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﺭﺳﻴﺪﻧﺪ.

 

امام جمعه قائم شهر افزود: امام خمینی(ره) ﺁن قدر آﻳﻨﺪﻩ ﻧﮕﺮﻱ ﻭ ژﺭﻑ ﻧﮕﺮﻱ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ ﮐﻪ همه ﺣﺮﻑ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺗﺎﺯﮔﻲ ﺩﺍﺭﺩ که باید تدابیر ارزنده بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در برنامه های ما اجرایی شود.

 

وی ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ اﯾﻦ ﮐﻪ ﺟﺒﮫﻪ ﮐﻔﺮ در ﺳﻪ دھﻪ اﺧﯿﺮ ھﻤﻪ ﺗﻼش ﺧﻮد را در ﺟﮫﺖ ﺿﺮﺑﻪ زدن ﺑﻪ اﻧﻘﻼب و آرﻣﺎن ھﺎی ﻧﻈﺎم اﺳﻼﻣﯽ ﺑﻪ ﮐﺎر ﮔﺮﻓﺖ، ﺑﯿﺎن داﺳﺖ: اﻣﺎ وﻻﯾﺖﻣﺪاری ﻣﻠﺖ اﯾﺮان و ﺣﻀﻮر ھﻤﯿﺸﻪ در ﺻﺤﻨﻪ آﻧﮫﺎ ﺳﺒﺐ ﺷﮑﺴﺖ ﻧﻘﺸﻪھﺎی ﺷﻮم دﺷﻤﻨﺎن ﺷﺪ.

 

ﺣﺠﺖ اﻻﺳﻼم واﻟﻤﺴﻠﻤﯿﻦ ﻣﻌﻠﻤﯽ ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ اﻣﺮوز آرﻣﺎن ھﺎی اﻧﻘﻼب و اﻣﺎم راﺣﻞ جهانی شده است، اداﻣﻪ داد: ﺧﯿﺰش ھﺎی ﻣﺮدﻣﯽ در جهان ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﺴﺘﺮش ﮔﻔﺘﻤﺎن اﻧﻘﻼب و اﻣﺎم ﺧﻤﯿﻨﯽ(ره) اﺳﺖ.

 

ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﻣﺮدم ﻣﺎزﻧﺪران در ﻣﺠﻠﺲ ﺧﺒﺮﮔﺎن رھﺒﺮی ﺑﺎ ﺗﺄﮐﯿﺪ ﺑﺮاﯾﻦ ﮐﻪ ﻣﻠﺖ وﻻﯾﺖ ﻣﺪار اﯾﺮان اﺳﻼﻣﯽ در ﺳﻪ دھﻪ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮدﻧﺪ ﺗﺤﺖ ھﯿﭻ ﺷﺮاﯾﻄﯽ اﺟﺎزه دﺧﺎﻟﺖ ﺑﯿﮕﺎﻧﮕﺎن در اﻣﻮر داﺧﻠﯽ ﮐﺸﻮر ﺧﻮد را ﻧﺨﻮاھﻨﺪ داد، ﮔﻔﺖ: آﻧﮫﺎ ﺑﺎ ﺣﻀﻮر ﻣﺎﻧﺪﮔﺎر ﺧﻮد در ﺻﺤﻨﻪ ھﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﭘﺎﺳﺦ ﮐﻮﺑﻨﺪه ای ﺑﻪ ﻣﺨﺎﻟﻔﺎن ﺟﻤﮫﻮری اﺳﻼﻣﯽ و اﻧﺪﯾﺸﻪ ھﺎی واﻻی اﻣﺎم راﺣﻞ دادﻧﺪ./950/پ202/ب1

ارسال نظرات