۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۶۰۸۸۹
در راستای حمایت از شیخ نمر؛

طلاب و روحانیان شهرستان محمودآباد راهپیمایی کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب و روحانیان شهرستان محمودآباد در راستای حمایت از شیخ نمر و اعلام انزجار از حکم اعدام این روحانی برجسته از سوی عربستان سعودی راهپیمایی کردند.
شيخ نمر باقر النمر خطيب جمعه عواميه عربستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، طلاب، روحانیان و مردم شهرستان محمودآباد، امروز در راهپیمایی گسترده انزجار خود را از حکم اعدام شیخ نمر اعلام کردند.


این راهپیمایی بزرگ و باشکوه در راستای حمایت از آیت الله شیخ نمر صورت گرفت که خواستار لغو حکم صادره علیه این روحانی بزرگ شدند.


بر اساس این گزارش، طلاب و روحانیان در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود اعتراض خود را نسبت به سیاست ها و اقدامات آل سعود اعلام کردند.


این راهپیمایی بزرگ از حوزه علمیه امام صادق(ع) محمودآباد تا امام زاده قاسم(ع) این شهرستان و به همت حوزه علمیه و جامعه روحانیت محمودآباد برگزار شد.


حجت الاسلام سید داودموسوی، امام جمعه محمودآباد در این اجتماع با محکومیت صدور حکم اعدام شیخ نمر، گفت: صدور حکم آیت الله شیخ نمر از سوی دادگاه ظالم و منحوس سعودی محکوم است که خواستار آزادی این عالم مجاهد شیعه هستیم.


وی با تأکید این که نباید اعدام شیخ نمر صورت گیرد، بیان داشت: این عالم مبارزی شجاع و مقاوم  است که با مبارزاتش علیه آل سعود این گونه با او برخورد می شود.


امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: اجرای حکم اعدام شیخ نمر تنفر ملت های مسلمان را نسبت به حکومت آل سعود بیشتر می کند که نباید دست به چنین اقداماتی بزنند./1314/پ203/ح

ارسال نظرات